Przetargi.pl
dostawa Iryd-192

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    ul. Bialska 104/118 104/118
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
    REGON: 00128105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: -
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa Iryd-192
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i wymiana źródła promieniotwórczego Iryd-192 do aparatu microselectron V2 HDR firmy Nucletron wraz z wykonaniem przeglądów okresowych z wykorzystaniem części zamiennych , sukcesywnie przez okres 24 miesięcy.331
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wykonania zamówienia 1.1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy 1.2. Zaoferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm.) lub innych aktualnie obowiązujących aktów prawnych dopuszczających do używania przedmiot zamówienia w służbie zdrowia i/ Certyfikat pomiaru aktywności i szczelności źródła. 2. Termin realizacji zamówienia : - sukcesywnie przez okres 24 miesięcy , licząc od daty podpisania umowy. 3.Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 4. Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom , z wyjątkiem przypadku gdy ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzeże w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6.Miejsce wykonania zamówienia : loco Zakład Radioterapii przy siedzibie Zamawiającego. 7 Zamawiający przewiduje zastosowanie art. 67 ust.1 pkt. 7 w przypadku zaistnienia okoliczności, których wcześniej nie można było przewidzieć, polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. III.2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 3, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do Wykonawców, o których mowa w punkcie 2 stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w punkcie III.3 nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie IV niniejszej specyfikacji (SIWZ). 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkty 1-9 z uwzględnieniem art.24a , oraz Wykonawców, którzy: a.) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 podpunkty 1.1 do 1.3; b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania lub ; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3; e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia wykonawców , którzy złożyli oferty o : a) wyborze najkorzystniejszej oferty , podając nazwę (firmę) , siedzibę i adres wykonawcy , którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru , a także nazwy (firmy) , siedziby i adresy wykonawców , którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne. c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie faktyczne i prawne . 9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje , o których mowa w pkt.8 lit.a-c , na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć : 1.1. Oświadczenie zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 Ustawy, według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - wymaga się złożenia oświadczenia przez wykonawcę ,że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.4. Oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego i/ organu ubezpieczeniowego. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , winien dostarczyć : 1.5. Oświadczenie Wykonawcy ,że oferowane części eksploatacyjne są opuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych i / certyfikat pomiaru i szczelności źródła. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia , winien dostarczyć : 1.6. Oświadczenie ,że wykonawca posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy 2. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach 1.1 , 1.2 i 1.4 - 1.6 , składa każdy z podmiotów ; dokumenty wymienione w punktach 1.3 składa przynajmniej jeden z podmiotów w całości . Pozostałe dokumenty z Rozdziału IV składają te podmioty łącznie. 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : 4.1. zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.2 i 1.5 do 1.6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.4. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe warunki wymagane dla realizacji zamówienia ,które Wykonawca winien dostarczyć : 6. oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu stałości ceny netto złożonej oferty w trakcie trwania umowy. 7. oświadczenie wykonawcy , że spełnia wszystkie wymogi określone i wymagane w załączniku nr1 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital parkitka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach