Przetargi.pl
Dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego oraz Centrum Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - ZP/114/P/2012

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2725937 , fax. 42 2725947
  • Data zamieszczenia: 2012-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2725937, fax. 42 2725947
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego oraz Centrum Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - ZP/114/P/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego oraz Centrum Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Przedmiotem zamówienia jest Hybrydowy System Telefonii. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie zamówionego sprzętu, oprogramowania, udzielenie licencji oraz świadczenie usług instalacji, konfiguracji, instruktaży w celu produkcyjnego uruchomienia systemu, świadczenie gwarancji i asysty technicznej na potrzeby Centrum Kliniczno - Dydaktycznego oraz Centrum Dydaktycznego. 3) Opisane poniżej wymagania stanowią zakres minimalnych wymagań Zamawiającego, przez co należy rozumieć, że dopuszczalne są rozwiązania spełniające wymagania nie niższe od wymaganych. 4) Całość dostarczonego sprzętu i pozostałych środków technicznych musi być fabrycznie nowa, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest zakupić, dostarczyć i zamontować sprzęt będący przedmiotem umowy w poszczególnych lokalizacjach w ramach wynagrodzenia oraz przeprowadzi testy działania systemu. Na czas przeprowadzenia testów Wykonawca w razie konieczności zapewni wsparcie producenta sprzętu i urządzeń. 5) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia, oprogramowanie lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SIWZ; b) zapewniać pełną kompatybilność sprzętową i programową z rozwiązaniami określonymi w SIWZ; c) posiadać stosowne, tj. wymagane przez Zamawiającego oraz na podstawie obowiązujących w dniu zawarcia umowy, dopuszczenia, atesty. 6) Warunki licencjonowania: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie komponenty oprogramowania systemowego, narzędziowego niezbędne do uruchomienia i wdrożenia systemów objętych zamówieniem; b) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa do licencji lub sublicencji wszelkiego pozostałego oprogramowania (systemowego, narzędziowego, biurowego, baz danych, itp.) za które zapłacił Zamawiający; c) Warunki udzielonych przez Wykonawcę licencji zamówionego oprogramowania nie będą stanowiły bariery do dokonania rozbudowy Systemu (np. w zakresie dodatkowych licencji) lub modyfikacji ; d) Licencje na użytkowanie dowolnego oprogramowania wdrożonego w ramach tego zamówienia udzielane są bezterminowo. 7) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań pochodzących od różnych producentów i zintegrowanie ich celem spełnienia wszystkich wymagań funkcjonalnych. W takim wypadku Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za kompatybilność i poprawność integracji, również w okresie obowiązywania gwarancji. 8) Zamawiający wymaga, że System (sprzęt, licencje, oprogramowanie) dostarczony w ramach realizacji umowy będzie Systemem nowym, nie używanym (dostarczanym) wcześniej w innych projektach . 9) Zamawiający wymaga, że System (sprzęt, licencje, oprogramowanie) dostarczony w ramach realizacji umowy będzie objęty 3 letnią gwarancją licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W celu bezproblemowej realizacji usług gwarancyjnych Zamawiający oczekuje, że System (sprzęt, licencje, oprogramowanie) dostarczony w ramach realizacji umowy będzie zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, co zgodnie z powyższymi wymaganiami oznacza, że będzie to System nowy i posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Sprzęt powinien posiadać certyfikaty CE dopuszczające do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. Stosowne certyfikaty muszą być dołączone do oferty. 10) Dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego sprzętu Wykonawca musi podać zestawienie ilościowe sprzętu i licencji. 11) Odbiór prac przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy. 12) Dokładny termin realizacji dostawy zamawianego przedmiotu umowy zostanie ustalony z 3-dniowym wyprzedzeniem. 13) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z warunkami SiWZ. 14) Odbioru jakościowego i ilościowego dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Stwierdzone braki ilościowe Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić w ramach wynagrodzenia w terminie określonym przez Zamawiającego. 15) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. 16) W przypadku ujawnienia się usterek w okresach gwarancji, określonych w uwagach ogólnych, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia usterek i wad lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, jeżeli usterka powstała z przyczyn nie powstałych z winy użytkowników przedmiotu. Wykonawca usunie usterki lub dostarczy rzeczy wolne od wad w terminie wynikającym z treści umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej sumie wadiów poszczególnych pakietów, na które składa się oferta. Wadium dotyczące poszczególnych pakietów wynosi: Pakiet 1: 6 500,00 zł słownie: sześć tysięcy pięćset 00/100 zł Pakiet 2: 200,00 zł słownie: dwieście 00/100 zł Łączna kwota wadium obejmująca cały przedmiot zamówienia wynosi 6 700,00 zł słownie: sześć tysięcy siedemset 00/100 zł 2. Ostateczny termin wniesienia wadium upływa dnia 15.11.2012 r. o godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; - gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu) - gwarantowane na czas związania z ofertą; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 1050 1461 1000 0022 8237 8799 z zaznaczeniem Wadium - ZP/114/P/2012 - VoIPy CKD oraz CD UM. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umed.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach