Przetargi.pl
dostawa instrumentów perkusyjnych (zestaw perkusyjny z osprzętem, talerze perkusyjne) i stołka perkusyjnego; nr postępowania:15/ZP/2015

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa instrumentów perkusyjnych (zestaw perkusyjny z osprzętem, talerze perkusyjne) i stołka perkusyjnego; nr postępowania:15/ZP/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż fabrycznie nowych (bez wad i uszkodzeń) instrumentów perkusyjnych (zestaw perkusyjny z osprzętem, talerze perkusyjne) i stołka perkusyjnego, dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk), wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego i możliwością świadczenia płatnego serwisu pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium jakość instrumentów perkusyjnych na podstawie testu - procesu badawczego instrumentów perkusyjnych. 3. Zgodnie z art.21 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga wiadomości specjalnych, kierownik zamawiającego, powołuje biegłych. Ocena jakości oferowanych instrumentów perkusyjnych będzie dokonywana przez dwóch biegłych (powołanych w celu oceny jakości instrumentów perkusyjnych). 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca umożliwił przeprowadzenie testu na oferowanych instrumentach perkusyjnych (zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ i zgodnych z ofertą Wykonawcy), w celu oceny instrumentów perkusyjnych w kryterium jakość (zgodnie z kryteriami jakości wskazanymi w punkcie XX.2.4.1 SIWZ). Liczba punktów uzyskana przez te instrumenty perkusyjne będzie podlegała dalszej analizie porównawczej z liczbą punktów uzyskanych przez instrumenty perkusyjne oferowane przez innego Wykonawcę, w celu wyboru instrumentów perkusyjnych najbardziej odpowiadających Zamawiającemu. 5. W celu przeprowadzenia testu Wykonawca ma dostarczyć do Zamawiającego oferowane instrumenty perkusyjne. Wykonawca ma dostarczyć instrumenty perkusyjne opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, w tabeli: w pozycji nr 1, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6. Test będzie przeprowadzony u Zamawiającego (ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). Dostarczone przez Wykonawcę instrumenty perkusyjne (zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ i zgodne z ofertą Wykonawcy) mają być tymi instrumentami perkusyjnymi, które będą przedmiotem zakupu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. 6. Zamawiający ustali z poszczególnymi Wykonawcami termin dostarczenia instrumentów perkusyjnych w celu przeprowadzenia testu. Wykonawca dostarczy instrumenty perkusyjne, w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą, nie później jednak niż 10 dni od dnia otwarcia ofert. 7. Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w teście ponosi Wykonawca, w szczególności koszty związane z dostarczeniem (do Zamawiającego) instrumentów perkusyjnych w celu przeprowadzenia testu i ich odebraniem. 8. Pozostałe informacje dotyczące oceny jakości instrumentów perkusyjnych wskazano w punkcie XX SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373160006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji dla zestawu perkusyjnego i osprzętu perkusyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach