Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie ogłasza przetarg
- Adres: 44-310 Radlin, ul. Józefa Rymera 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4590232 , fax. 032 4590205
- Data zamieszczenia: 2012-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie
ul. Józefa Rymera 15 15
44-310 Radlin, woj. śląskie
tel. 032 4590232, fax. 032 4590205
REGON: 27349843900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamówieniem objęte jest zadanie pod nazwą: Dostawa instrumentów perkusyjnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH. 2.W skład zamówienia wchodzi dostawa instrumentów perkusyjnych dla potrzeb realizacji projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia objęte projektem będą realizowane na terenie następujących przedszkoli w Radlinie: 1)Przedszkole Publiczne Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9, 2)Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13, 3)Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1. 3.W skład zamówienia wchodzi dostawa muzycznych instrumentów perkusyjnych, według zestawienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SIWZ), dostarczone instrumenty powinny być opakowane w 310 pojedynczych zestawów, z których każdy zestaw obejmuje po jednym artykule wyszczególnionym w formularzu cenowym (pozycje od 2-7), 4.W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: 1)przedstawić wypełnione formularze cenowe (wzór zał. Nr 1a-b do SIWZ) 2)oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski, (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 5.Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, do miejsca jego składowania na terenie Zamawiającego wraz z rozładunkiem. Szczegółowy rozdział zamówienia na przedszkola Zamawiający poda Wykonawcy po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373160006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną