Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus ogłasza przetarg
- Adres: 00-901 Warszawa, plac Defilad 1/701
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 656 76 54 , fax. 0-22 656 65 45
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Orkiestra Sinfonia Iuventus
plac Defilad 1/701 1/701
00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 656 76 54, fax. 0-22 656 65 45
REGON: 14119230300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sinfoniaiuventus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa instrumentów muzycznych i ich części wraz z futerałami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i ich części wraz z futerałami dla Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie obejmuje cztery części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych,dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zamówień o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiającym profesjonalnych instrumentów muzycznych i akcesoriów wartości co najmniej 50.000,- PLN brutto każde. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu,nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Kserokopie dokumentu nadania NIP i REGON Formularz cenowy Opis techniczny i wyposażenie oferowanych instrumentów, Wykaz podmiotów, które będą wykonywały naprawy gwarancyjne Wykaz podwykonawców, Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w oryginale lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej. Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum i zawarcia umowy w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Spis wykonawców dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z wyszczególnieniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sinfoniaiuventus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa harfy - trzecie postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa harfy - drugie postępowanie
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa harfy
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa instrumentów dętych
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa instrumentów klawiszowych
Dodano: 2016-04-25 - Zakup wraz z dostawą instrumentów perkusyjnych oraz stołków fortepianowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie z podziałem na zadania
Dodano: 2016-04-15 - Zakup wraz z dostawą pianin cyfrowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
Dodano: 2016-02-29 - Zakup używanego fortepianu koncertowego na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
Dodano: 2015-11-27 - Zakup wraz z dostawą fortepianów i pianin cyfrowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa instrumentu muzycznego - fagotu
Dodano: 2015-06-10