Przetargi.pl
Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Publicznej Szkoły Muzycznej w Solcu Kujawskim.

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Publicznej Szkoły Muzycznej w Solcu Kujawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa następujących instrumentów muzycznych: fortepian - 2 szt, skrzypce-11 szt, wiolonczela- 7 szt,Akordeon-8szt, gitara-6 szt, perkusja-3 szt, saksofon-6szt, flet poprzeczny-9 szt, pulpity na nuty-10szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, Posiadają uprawnieniua do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienie, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Karta przedownia oferty, aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy od dnia otwarcia ofert, oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat z tytułu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach