Przetargi.pl
DOSTAWA INSTRUMENTÓW DLA PSM W SZCZEBRZESZYNIE

Panstwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Namysłowskiego w Szczebrzeszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 22460 Szczebrzeszyn, ul. Zamojska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 682 12 81 , fax. 84 682 12 81
  • Data zamieszczenia: 2016-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Panstwowa Szkoła Muzyczna I st. im. Karola Namysłowskiego w Szczebrzeszynie
    ul. Zamojska 56
    22460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 84 682 12 81, fax. 84 682 12 81
    REGON: 100557700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmszczebrzeszyn.lbl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA INSTRUMENTÓW DLA PSM W SZCZEBRZESZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego – Szczebrzeszyn, ul. Zamojska 70 C) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych opisanych w pkt 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I – Fortepian a) instrument klasy mistrzowskiej – marka referencyjna YAMAHA S6 BB lub równoważny – 1 szt. b) instrument wykonany ręcznie, w technologii tradycyjnej c) 88 klawiszy d) 3 pedały (środkowy pedał: sostenuto) e) stalowy rezonator dźwiękowy f) skala duplex g) płyta rezonansowa ze świerku europejskiego h) rama wykonana z żeliwa w technologii odlewania próżniowego i) mechanizm bez elementów plastikowych j) kołki stroikowe ze stali nierdzewnej wykonane metodą toczenia k) popychacze klonowe l) tulejki popychaczy ze sztucznej skóry m) belki szkieletowe rozłożone promieniście i połączone wczepinowo z ramą szkieletu n) 20-tonowe naprężenie strun o) struny w rejestrze basowym owinięte drutem z czystej miedzi p) struny nawijane ręcznie q) belki stroikowe wykonane z warstw twardego klonu oraz mahoniu, łączonych wertykalnie żywicą, top z twardego klonu r) białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej s) czarne klawisze wykonane z kompozytu drewnianego t) klawisze balansowane i poziomowane laserowo u) młotki osadzone na trzonkach o baryłkowym przekroju v) szyny korpusu mechanizmu grającego tłoczone z aluminium w) mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury zabezpieczający przed jej przypadkowym opadnięciem na ręce pianisty x) pedały i drążki pedałowe wykonane z mosiądzu y) 5 pozycji ustawienia pulpitu z) 3 pozycje otwarcia przykrywy fortepianu aa) dodatkowy metalowy wspornik pokrywy bb) blokada wspornika pokrywy cc) zamki przykrywy fortepianu i pokrywy klawiatury dd) wykończenie części drewnianych żywicą poliestrową ee) nogi na podwójnych kołach ff) kolor czarny - wysoki połysk gg) długość 212 - 215 cm hh) szerokość 153 - 154 cm ii) wysokość 102 - 103 cm jj) w komplecie pokrowiec firmowy w kolorze czarnym dopasowany do instrumentu kk) w komplecie profesjonalna ława fortepianowa w kolorze czarnym, siedzisko pokryte skórą, regulowana wysokość siedziska. 2.2. Część II – Pianina 2.2.1. – Pianino 1 – 3 szt. a) marka referencyjna Yamaha B-1 PE lub równoważne b) 3 pedały wykonane z mosiądzu, z których prawy to forte, lewy – piano, a środkowy – moderator, c) szkielet wykonany z drewna egzotycznego - nyatoh, min. 2 belki pionowe środkowe, d) rama żeliwna: żeliwo szare, odlewane, piaskowana i lakierowana rama żeliwna połączona ze szkieletem minimum dwoma sztycami, e) układ ramy żeliwnej krzyżowy z zamkniętym polem kołków stroikowych, f) w partii wiolinu I i II listwa kapodaster (brak agraf), g) w partii basowej sztyft, h) strojnica wykonana z twardej sklejki klonowej lub bukowej, i) płyta rezonansowa wykonana ze sklejki z fornirowana powierzchnia (świerk rezonansowy), grubość płyty rezonansowej od 7,2 mm do 7,5 mm równa na całej powierzchni, j) żebra wykonane ze świerku rezonansowego, k) ilość żeber min. 10, l) mostek basowy półkolisty 3-częściowy wykonany z klonu, m) próg wiolinowy wykonany z klonu, n) nakładka progu wiolinowego wykonana z buku lub klonu, o) mostek basowy i próg wiolinowy grafitowany, p) sztyfty na mostku basowym i progu wiolinowym półokrągłe, q) naciąg - struny wiolinowe okrągłe, r) struny basowe rdzeń okrągły, nawój miedź, struny basowe nawijane posiadają ejske fortepianową, s) w partii basowej kołki stroikowe wykonane ze stali nierdzewnej, drobny zwój gwintu, t) ilość zwojów strun na kołkach stroikowych - 3 do 4, u) obudowa - w wykończeniu czarny wysoki połysk lakier poliestrowy, v) nakrywa górna 1-częściowa, nakrywa klawiaturowa 2-częściowa, brak miękkiego zamknięcia nakrywy klawiaturowej, tylna cześć nakrywy płaska, zawias nakrywy klawiaturowej metalowy, elementy obudowy wykonane z płyty MDF, spód pianina i listwa pedałowa wykonane ze sklejki, w) młotki - filc najwyższej jakości, rdzeń młotków wykonany z buku lub klonu, młotki wklejone są klejem syntetycznym, młotki sprofilowanie i po intonacji wstępnej i ostatecznej, listwa spoczynkowa młotków 1-czesciowa ruchoma, x) tłumiki - główki tłumików - buk lub klon, baryłki tłumików - buk lub klon, dźwignie tłumikowe - buk lub klon, poduszki tłumikowe - filc najwyższej jakości, y) elementy mechanizmu - dźwignia orzecha - drewno buk lub klon lub tworzywo ABS, przeciwchwytnik -buk lub klon, dźwignie główne - buk lub klon, chwytnik - buk lub klon, popychacz wykonany z tworzywa ABS lub drewna, baryłka wyzwalacza wykonana z tworzywa ABS lub drewna, belka konstrukcyjna mechanizmu wykonana z duraluminium, listwa oporowa popychaczy - buk lub klon, listwa oporowa tłumików - lite drewno lub aluminium, listwa baryłek wyzwalaczy - buk lub klon, dźwignie orzecha bez płytek i wkrętów płytek orzecha. z) mechanizm osadzony na min. 2 nóżkach i śrubach oporowych mechanizmu, - klawiatura wykonana w całości wykonana ze świerku, posiada tylny opad, nakładki klawiaturowe całe tony i półtony wykonane z wysokiej jakości tworzywa akrylowego i fenolowego, sztyfty środkowe klawiaturowe - mosiądz lub niklowane, sztyfty przednie - niklowane, aa) wysokość: minimum 109 cm, - szerokość: minimum 148 cm, - głębokość: minimum 54 cm 2.2.2. – Pianino 2 – 1 szt. a) marka referencyjna Yamaha B-3E PE lub równoważne. b) 3 pedały wykonane z mosiądzu, z których prawy to forte, lewy – piano, a środkowy – moderator. c) szkielet wykonany z drewna Nyatoh z 3 pionowymi belkami środkowymi. d) krzyżowy układ ramy z zamkniętym polem kołków stroikowych. e) w części wiolinowej kapodaster bez agraf, w części basowej sztyft. f) rama żeliwna – piaskowana i lakierowana. g) strojnica wykonana z drewna klonowego, składającego się z wielu sklejonych warstw. h) płyta rezonansowa wykonana z litego drewna świerkowego, o grubości od 7,2 mm do 7,5 mm odznaczająca się równością na całej powierzchni. i) ożebrowanie płyty rezonansowej wykonane z drewna świerkowego ilość żeber od 11 do 13. j) 3 częściowy mostek basowy wykonany z drewna klonowego. k) klonowy próg wiolinowy z bukowymi nakładkami. l) zarówno mostek basowy jak i próg wiolinowy grafitowane z półokrągłymi sztyftami m) struny wiolinowe o przekroju okrągłym, struny basowe: rdzeń o przekroju okrągłym, na który został nawinięty nawój mosiężny, tzw. martwe części strun w części basowej nie wytłumione. n) kołki stroikowe wykonane ze stali, nie niklowane. o) rdzeń młotków wykonany z drewna bukowego, młotki wklejone za pomocą syntetycznego kleju. p) długość młotków w części basowej minimum 66 mm, długość młotków w części wiolinowej minimum 74 mm, szerokość młotków minimum 11 mm. q) młotki z filcem podkładowym. r) główki tłumików i baryłki i dźwignie tłumikowe wykonane z drewna bukowego s) dźwignia orzecha, przeciwchwytnik, chwytnik, dźwignia główna, listwa oporowa popychaczy oraz listwa baryłek wyzwalaczy wykonane z drewna bukowego. t) baryłka wyzwalacza i popychacz wykonane z tworzywa ABS. u) mechanizm osadzony na 2 nóżkach i śrubach oporowych mechanizmu v) obudowa: czarny wysoki połysk lakier poliestrowy. w) elementy obudowy wykonane z płyty MDF. x) klawiatura w całości wykonana z drewna świerkowego, cechująca się tylnym opadem, nakładki klawiaturowe całe tony i półtony pokryte tworzywem typu plexi. y) nakrywa klawiatury składa się z 3 części, zawias nakrywy klawiatury wykonany z metalu. z) brak mechanizmu powolnego zamykania klawiatury aa) górna nakrywa instrumentu jednoczęściowa. bb) wymiary: wysokość 120-121 cm, szerokość 151-152 cm, głębokość 60-61 cm. 2.3. Część III – Saksofon a) saksofon barytonowy, model półprofesjonalny marka referencyjna Yamaha YBS - 32E lub równoważny - 1 szt. b) niska klapa A. c) przedni mechanizm F. d) ergonomiczny system Wippe na lewą rękę. e) regulowany prożek na kciuk f) wykończenie: złoty lakier. g) ustnik AS4C h) w komplecie z ustnikiem i futerałem 2.4. Część IV – Ksylofon a) marka referencyjna Adams XS2KV35 lub równoważny - 1 szt. b) skala 3 1/2 oktawy, c) zakres F4-C8 d) strojony oktawowo e) sztabki wykonane z materiału syntetycznego – zelonu f) szerokość sztabek: 38,5 mm. g) strój 442 Hz. h) rama typu Voyager z regulacją wysokości w zakresie 82-102 cm i) wymiary: długość: 141 cm, szerokość w części wysokich tonów: 52 cm, szerokość w części niskich tonów: 68 cm j) instrument wyposażony w koła z hamulcami k) dopasowany pokrowiec. 2.5. Część V – Gitara lutnicza 2.5.1. – Gitara lutnicza 1 – 1 szt. a) wykonana przez Leszek Gajdzik b) menzura 650 mm c) tylna płyta i boczki, wykonane z odpowiednio sezonowanego drewna palisandru wschodnio indyjskiego. d) wierzchnia płyta dwuczęściowa, wykonana z cedru. e) lakier – jasna politura szelakowa. f) podstrunnica hebanowa g) podłokietnik, h) maszynki firmy Rubner, i) struny karbonowe Savarez. 2.5.1. – Gitara lutnicza 2 – 1 szt. a) wykonana przez Leszek Gajdzik b) menzura 650 mm c) tylna płyta i boczki, wykonane z odpowiednio sezonowanego drewna palisandru wschodnio indyjskiego. d) wierzchnia płyta dwuczęściowa, wykonana z cedru. e) lakier – jasna politura szelakowa. f) podstrunnica hebanowa g) maszynki firmy Rubner, h) struny Daddario Titanio. 2.6. Część VI – Skrzypce a) skrzypce lutnicze - rozmiar ¾ - 1 szt. b) tylna płyta wykonana z jaworu falistego, dwuczęściowa lub jednoczęściowa o wyrazistej fali, c) wierzchnia płyta dwuczęściowa, wykonana ze świerku. d) boczki i szyjka wykonane z jaworu falistego. e) lakier spirytusowy utrzymany w tonacji bursztynowo-złocistej. f) instrument wyposażony w hebanowy podbródek i podstrunnicę, g) strunociąg z mikrostroikami, h) kołki typu Schweizer, i) struny Evah Pirazzi. j) w zestawie smyczek, kalafonia oraz lekki futerał. 3. Za równoważny instrument w stosunku do wskazanego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: - artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, - technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 2 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 27.12.2016 roku. 6. Kod CPV: 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne, 7. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie 21 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie – 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji. 10. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i Zamawiającego miejscu. W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny - jakość. Zamawiający żąda, aby na etapie testowania i oceny pod względem merytorycznym instrumentu, jego wybór do oceny mógł być możliwy spośród minimum dwóch. Zamawiający zastrzega sobie, iż oceniany przez Zamawiającego na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach