Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3211142 , fax. 052 3212350
- Data zamieszczenia: 2011-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
ul. Słowackiego 7 7
85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3211142, fax. 052 3212350
REGON: 00084239000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa instrumentów dętych dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów dętych tj.: klarnetu, fagotu, trąbki i oboju, których cechy określono w załączniku nr 2 do siwz . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne instrumenty. Nazwy poszczególnych grup określono w części XII ust. 1 pkt 1.2 siwz oraz w formularzu cenowym. 1.2 Wymagane instrumenty będą przeznaczone: a) na specjalistyczne zajęcia dla studentów i doktorantów na Wydziale Instrumentalnym Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, przygotowujących do udziału w koncertach orkiestrowych w filharmonii, kameralnych i indywidualnych. b) do realizacji przedmiotu głównego na Wydziale instrumentalnym kierunek instrumentalistyka. W związku z tym Zamawiający wymaga aby instrumenty oferowane przez Wykonawców były najwyższej jakości oraz porównywalnej klasie instrumentów podanych za przykładowe o parametrach podanych jako minimalne. 1.3 Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wydać kartę gwarancyjną odpowiednio dostarczanego instrumentu. 1.4 Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania bezpłatnych napraw rękojmiano-gwarancyjnych, minimalny okres reakcji serwisowej został określony w załączniku nr 2 do siwz odpowiednio dla danego instrumentu. Na instrumenty muzyczne, części i akcesoria będące przedmiotem zamówienia, Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej takiego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady jak określony w załączniku nr 2 do siwz odpowiednio dla danego instrumentu 1.5 Wykonawca powinien posiadać autoryzowany serwis producenta lub bezpośredniego przedstawiciela albo podpisaną umowę z oficjalnym przedstawicielem producenta obejmującą warunki serwisu i gwarancji. Wszystkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne muszą być wykonywane przez wskazanych w ofercie punktach serwisowych autoryzowanych przez producentów danych instrumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną