Przetargi.pl
DOSTAWA, INSTALACJA, WDROŻENIE I SERWIS OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI I ROZLICZANIA ZAJEZDNI AUTOBUSOWEJ I TRAMWAJOWEJ WRAZ Z ANALIZĄ PRZEDWDROŻENIOWĄ

Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Dworcowa 47
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 04 210 , fax. 56 46 59 287
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Grudziądzu
    ul. Dworcowa 47 47
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 04 210, fax. 56 46 59 287
    REGON: 87152821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, INSTALACJA, WDROŻENIE I SERWIS OPROGRAMOWANIA DO OBSŁUGI I ROZLICZANIA ZAJEZDNI AUTOBUSOWEJ I TRAMWAJOWEJ WRAZ Z ANALIZĄ PRZEDWDROŻENIOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, wdrożenie i serwis oprogramowania do obsługi i rozliczania zajezdni autobusowej i tramwajowej wraz z analizą przedwdrożeniową. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną następujące elementy: 1.1.1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej obejmującej: 1.1.1.1. analiza stanu istniejącego, zidentyfikowanie i opisanie procesów towarzyszących obsłudze informatycznej zajezdni autobusowej i zajezdni tramwajowej; 1.1.1.2. określenie procesów nieoptymalnych, przypadków powielania pracy oraz innych błędnych procesów; 1.1.1.3. rekomendowany zakres organizacyjny wdrożenia; 1.1.1.4. zaproponowanie celów i korzyści wdrożenia obejmującego wypracowanie z Zamawiającym wymiernych celów do osiągnięcia dzięki wdrożeniu dostarczonego oprogramowania; 1.1.1.5. opracowanie harmonogramu, pozwalającego na uruchomienie oprogramowania w sposób umożliwiający rzeczywistą dostępność zasobów z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego funkcjonalności oprogramowania; 1.1.1.6. określenie możliwości i sposobu integracji z obecnie użytkowanymi i wdrożonymi w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy programami i / lub modułami, w tym w szczególności klasy ERP oraz stacji paliw przy użyciu interfejsów wymiany danych; 1.1.1.7. dokonanie oceny infrastruktury technicznej, w tym posiadanego sprzętu i oprogramowania, pod kątem jego przydatności do współpracy z proponowanym oprogramowaniem i wskazaniem konieczności dokonania niezbędnych inwestycji (serwery, systemy backupu, stacje robocze użytkowników, sieć komputerowa LAN, WAN itd.); 1.1.1.8. zaproponowanie wdrożenia rozwiązań umożliwiających korzystanie z jednego serwera danych dla zajezdni autobusowej i zajezdni tramwajowej, z uwzględnieniem lokalizacji w dwóch różnych punktach miasta (ul. Dworcowa 47 i Składowa 21). 1.1.2. Dostarczenie, instalacja, wdrożenie, utrzymanie i serwisowanie przez okres 24 miesięcy oprogramowania obejmującego programy (moduły): 1.1.2.1. Rozkłady jazdy 1.1.2.2. Grafik dla kierowców i motorniczych 1.1.2.3. Dyspozytor 1.1.2.4. Rozliczanie czasu pracy kierowców i motorniczych oraz eksploatacji pojazdów 1.1.3. Zintegrowanie poszczególnych modułów z systemami funkcjonującymi i systemami, które będą funkcjonować (zostaną wdrożone) w okresie 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia u Zamawiającego (m.in. system klasy ERP, stacja paliw) w sposób umożliwiający wymianę danych według parametrów określonych przez Zamawiającego, które zostaną ustalone szczegółowo w ramach analizy przedwdrożeniowej. 1.1.4. Przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego, 1.2. Dane we wszystkich modułach (programach) muszą być obsługiwane w relacyjnej bazie danych, umożliwiającej dostęp do tych danych za pomocą języka SQL i zapewniającej zgodność z standardem minimum SQL:1999, bez ograniczenia wielkości baz danych (parametr zalecany), przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wielkości tej bazy do 1 TB (jeden terabajt). 1.3. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zostało wdrożone do dnia 15.12.2013 roku w stopniu pozwalającym na wprowadzanie danych i pełne korzystanie ze wszystkich modułów i funkcji oprogramowania. Ocena wykonania zamówienia zostanie przez Zamawiającego przeprowadzona po upływie jednego pełnego miesiąca rozliczeniowego nie wcześniej niż 28.02.2014 roku. 1.4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia świadczenie usługi 6-cio miesięcznej obsługi technicznej w pierwszym okresie eksploatacji, licząc od dania podpisania protokołu odbioru każdego z obszarów funkcjonalnych, o których mowa w pkt. 3.1.2 1.5. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie oferowanego oprogramowania licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń serwisu utrzymania na wykonany przedmiot zamówienia obejmującego usuwanie wszelkich wad oferowanego oprogramowania obejmujących także naprawy błędów w kodzie źródłowym, usterek i awarii krytycznych. W tym celu Wykonawca przygotuje dla Zamawiającego procedurę szybkiego zgłaszania awarii na specjalnym formularzu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu; 1.6. Wykonawca będzie świadczył w okresie 24 - miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń serwisu utrzymania technicznego na wykonany przedmiot zamówienia. 1.7. Po zakończeniu serwisu utrzymaniowego Wykonawca będzie świadczył usługę opieki serwisowej przez okres kolejnych 24 miesięcy, przy czym opieka serwisowa stanowi odrębny element wyceny. 1.8. Termin płatności - 30 dni od dnia dokonania ostatecznego odbioru przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru prac. 1.9. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku oferty zakresy zamówienia powierzane podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 489000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.2.1. pieniądzu, 1.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.2.3. gwarancjach bankowych, 1.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank MILLENNIUM numer 28 1160 2202 0000 0001 7199 0903. W tytule przelewu proszę podać znak sprawy uwidoczniony na stronie tytułowej. 1.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 1.5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (I piętro). 1.6. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 1.7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. 1.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1.10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność oprogramowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzk.grudziadz.pl/downloads.php?cat_id=25
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach