Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-308 Gdańsk, Polanki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 552 50 81 , fax. 58 552 47 41
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Polanki 119
80-308 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 552 50 81, fax. 58 552 47 41
REGON: 29420800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalpolanki.pl/; https://szpitalpolanki119.bip.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja w miejscu użytkowania, uruchomienie oraz przekazanie do użytku sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Mukowiscydozy oraz Poradni Rehabilitacyjnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja w miejscu użytkowania, uruchomienie oraz przekazanie do użytku sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Oddziału Mukowiscydozy oraz Poradni Rehabilitacyjnej, których szczegółowy opis, asortyment i ilości zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie parametrów sprzętu, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt medyczny był fabrycznie nowy. 3. Zamawiany sprzęt Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 4. Dostarczony sprzęt w zakresie, w jakim wskazuje na to Załącznik nr 9 do SIWZ, musi być oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE oraz deklarację zgodności CE, a także musi być zgodny ze wskazanymi w Załączniku nr 9 do SIWZ Polskimi Normami. 5. Serwis dostarczanego Sprzętu medycznego musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. 6. Darmowe przeglądy gwarancyjne zgodne z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy. Pierwszy przegląd najpóźniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Ostatni przegląd w ostatnim tygodniu gwarancji. 7. Dostawa, uruchomienie oraz szkolenie personelu z zakresu obsługi Sprzętu medycznego, zostaną potwierdzone protokołem zdawczo – odbiorczym. 8. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. b) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego artykuły, w takim zakresie, w jakim ma to do nich zastosowanie, są zgodne z Polskimi Normami; 2) w celu wykazania, że oferowane produkty są zgodne z SIWZ, certyfikaty CE oferowanego sprzętu, w stosunku do którego wymóg posiadania takiego certyfikatu został postanowiony w Szczegółowym opisie parametrów sprzętu, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; 4) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru wskazanego w Załączniku nr 8 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa aparatu rentgenowskiego cyfrowego typu ramię C
Dodano: 2023-12-12 - Zakup łóżek na Pododdział Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa rejestratora holterowskiego ekg z oprogramowaniem aktywującym i obsługującym urządzenie oraz aparatu ekg 12-kanałowego wraz z dedykowanym stolikiem i drukarką zewnętrzną laserową
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-11-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż kriokomory do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie
Dodano: 2023-09-26 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZD. 1. inkubatorów do przechowywania KKP i ZD. 2. rollerów elektrycznych / automatycznych do wyciskania krwi z drenów
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa sprzętu medycznego - sprawa 75/TP/2023
Dodano: 2023-08-18