Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Lubelska 23 23
30-003 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
REGON: 35714205400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja, uruchomienie serwerowni oraz sali multimedialnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego i serwera z oprogramowaniem wraz z instalacją, i uruchomieniem oraz pozostałych urządzeń, szkolenie administratora z obsługi systemu serwerowego. Przedmiot zamówienia tj. urządzenia zostały opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. W załączniku nr 1A do SIWZ przedstawiono poglądowo schemat instalacji sieci z podłączeniem do serwerowni. 3.2.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również: 3.2.1.montaż szaf (paneli krosowych, Fire WALL, Serwer, 3 szt. switch, 2 szt. UPS); 3.2.2.zarobienie kabli LAN do paneli krosowych - 148 szt.; 3.2.3.uruchomienie, konfiguracja i zestrojenie ze sobą sprzętu serwerowego (FIREWALL, SERWER, SWICH 3 szt., konfiguracja 7 VLANÓW); 3.2.4.szkolenie administratora w zakresie obsługi informatycznej serwera wraz z dołączonymi do niego urządzeniami (FIREWALL, SWITCH); 3.2.5.montaż, uruchomienie, konfiguracja, zestrojenie punktów dostępowych WI FI 12 sztuk; 3.2.6.uruchomienie i konfiguracja sieciowa 21 komputerów, 1 drukarki, 1 projektora na sali wykładowej; 3.2.7.montaż, konfiguracja i uruchomienie systemu nagłośnienia na sali wykładowej; 3.2.8.montaż, konfiguracja i uruchomienie ekranu na sali wykładowej; 3.2.9.zarobienie kabli LAN i DATA SYSTEM do gniazdek komponentowych i montaż tych gniazdek maksymalnie 110 szt.; 3.2.10.zarobienie kabli LAN, DATA SYSTEM do gniazdek podłogowych montaż tych gniazdek 20 szt. 3.3.Zamówienia obejmuje także udzielenie gwarancji oraz świadczenie usługi serwisu gwarancyjnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą; 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ; 6.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: 6.4.1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6.4.2. Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6.4.3. Szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne wszystkich oferowanych urządzeń i elementów, pozwalające na ocenę zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 6.4.4. Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników. 6.4.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.5. Wykluczenia Wykonawców z postępowania 6.5.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się -Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 pzp wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.5.2. W toku badania ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.5.3. Ofertę złożoną przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonanie modernizacji platformy serwerowo-macierzowej w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń komputerowych dla Instytutu Informatyki i Matematyki Komputerowej UJ w Krakowie
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa serwerów, przełącznika sieciowego i macierzy dyskowej dla Działu Kształcenia i Współpracy z Zagranicą
Dodano: 2016-07-12 - Zakup serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa serwerów, przełącznika sieciowego i macierzy dyskowej dla Działu Kształcenia i Współpracy z Zagranicą
Dodano: 2016-06-17 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego dla jednostek UJ. Nr sprawy: CRZP/UJ/103-110/2016
Dodano: 2016-04-19 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera dla Działu Promocji i Informacji UJ w Krakowie. CRZP/UJ/5/2016
Dodano: 2016-02-09 - Serwer oraz macierz
Dodano: 2016-01-14 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, wdrożenia i uruchomienia systemu zunifikowanej komunikacji
Dodano: 2015-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
Dodano: 2015-11-17