Przetargi.pl
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie systemu do wydawania i obsługi bezpiecznego podpisu elektronicznego na potrzeby projektu e-protokół.

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
  • Data zamieszczenia: 2012-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
    ul. Energetyczna 4 4
    53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7987777, fax. 071 7987714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja oraz wdrożenie systemu do wydawania i obsługi bezpiecznego podpisu elektronicznego na potrzeby projektu e-protokół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa oprogramowania do wydawania i obsługi bezpiecznego podpisu elektronicznego wg zał. 8 do SIWZ 2) Dostawa klienckiego oprogramowania pośredniczącego wg zał. 7 do SIWZ 3) Dostawa komponentów sprzętowych wg zał. 5 i zał. 6 do SIWZ. 4) Opracowanie projektu technicznego wg zał. 9 do SIWZ. 5) Wdrożenie rozwiązania wg zał. 9 do SIWZ. 6) Przeprowadzenie szkoleń wg zał. 9 do SIWZ. 7) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wg zał. 9 do SIWZ. 2. System ma zapewnić obsługę 1500 użytkowników składających podpisy na 500 stacjach roboczych oraz umożliwiać łatwą rozbudowę do 3000 użytkowników. 3. Wymagania względem systemu: 1) Komponent sprzętowy do ochrony certyfikatu oraz klucza prywatnego ma mieć postać karty inteligentnej wraz z czytnikami w standardzie USB. Na karcie będzie składowany certyfikat wraz z kluczem prywatnym który posłuży do podpisywania dokumentów. Komunikacja komponentu sprzętowego z systemem operacyjnym zapewniać będzie klienckie oprogramowanie pośredniczące, które zostanie zainstalowane na terminalach wyposażonych w system operacyjny z rodziny Windows 7. Komponent sprzętowy podłączony jest do terminali. Użytkownicy będą pracować na aplikacji udostępnionej za pomocą Microsoft Terminal Services w systemie Windows Multipoint Server 2011, w której będą podpisywać dokumenty przy pomocy certyfikatu składowanego na karcie inteligentnej. Aplikacje do podpisu dokumentów dostarczy Zamawiający. 2) W ramach struktury PKI musi zostać wprowadzona nowa struktura urzędów certyfikacji w postaci systemu głównego urzędu certyfikacji oraz systemu podrzędnego urzędu. Dodatkowo w ramach możliwości technicznych do publikacji listy CRL musi posłużyć osobny serwer. Planuje się, że wszystkie certyfikaty użytkowników będą wydane z poziomu podrzędnego urzędu certyfikacji. 3) System zarządzania cyklem życia kart inteligentnych powinien zostać zainstalowany na osobnym serwerze i będzie współpracował z urzędem certyfikacji, wszystkie standardowe operacje dotyczące certyfikatów użytkowników powinny być wykonywane z poziomu systemu zarządzającego cyklem życia karty inteligentnej. System zarządzania cyklem życia karty ma zostać zintegrowany z posiadanym przez Zamawiającego systemem Microsoft Active Directory w roli repozytorium użytkowników. System zarządzania kartami powinien przechowywać dane na zewnętrznej bazie danych Microsoft SQL (bazę SQL w wersji wymaganej przez system zapewni Zamawiający). 4) W ramach zabezpieczenia operacji kryptograficznych wymagane jest aby klucze kryptograficzne służące do zabezpieczenia zawartości kart inteligentnych oraz klucze prywatne urzędów certyfikacji były przechowywane w sieciowym sprzętowym module bezpieczeństwa (HSM). Klucze służące do zabezpieczenia komunikacji danego serwera z systemem HSM także powinny być składowane w sprzętowym komponencie zainstalowanym w każdym z serwerów który będzie musiał się komunikować z urządzeniem HSM. 5) Infrastruktura serwerowa oraz systemy operacyjne zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 6) Zamawiający wymaga możliwości przekazania licencji na oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia innym jednostkom sądownictwa powszechnego. 4. Etapy wdrożenia: 1) Etap 1: Projekt, instalacja i wdrożenie systemu w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu oraz dostarczenie sprzętu do wydania podpisów elektronicznych dla 250 użytkowników. Umożliwienie składania podpisów na 100 stacjach roboczych - termin realizacji 10 dni od daty zawarcia umowy. 2) Etap 2: Dostawa sprzętu i rozbudowa systemu dla pozostałych 1250 użytkowników oraz 400 stacji roboczych, przeszkolenie pracowników - termin realizacji 3 miesiące od daty zawarcia umowy. 5. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 15 000,00 zł złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w Narodowym Banku Polskim Oddział we Wrocławiu nr 41 1010 1674 0003 9013 9120 0000 z zalecanym dopiskiem: wadium dot. ZP - PN/12/2012. 5. Oryginały gwarancji lub poręczeń muszą być złożone w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 124 w kasie czynnej w godz. 7.30 - 14.30. 6. W ofercie prosimy podać formę i datę w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (odpowiednio). 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach