Przetargi.pl
Dostawa, instalacja oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji zadania pn.: Przeźroczysty Urząd Miasta Rydułtowy

Miasto Rydułtowy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537411 , fax. 032 4537410
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rydułtowy
    ul. Ofiar Terroru 36 36
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 032 4537411, fax. 032 4537410
    REGON: 27253611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja oraz wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji zadania pn.: Przeźroczysty Urząd Miasta Rydułtowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) dostawa i instalacja oprogramowania według załącznika A Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. b)przeprowadzenie wdrożenia oraz szkoleń pracowników służb samorządowych, którzy obsługiwać będą oprogramowanie, c)udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz świadczenie asysty technicznej na wdrożone oprogramowanie. 2.Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku A. 3.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby oferowane oprogramowanie posiadało na dzień składania oferty co najmniej funkcjonalność opisaną w załączniku nr 2. 4.Wykonawca powinien działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium zostały określone w SIWZ oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Wykonawca przedkłada dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ w rozdz.VII w pkt 3-8. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3.Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 należycie wykonane zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie organizacją administracji publicznej, obejmujące systemy do obsługi księgowości budżetowej, podatków lokalnych, płac i kadr o wartości co najmniej 300 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć wykaz, o którym mowa w SIWZ w rozdz. VII pkt 9 wraz z dokumentami potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia. 4.Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia tj.: co najmniej 5 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzonym udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej trzech takich projektach; projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie, a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne; - w tym 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne oraz certyfikat specjalisty w dziedzinie zarządzania projektem IT. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą potwierdzone udziałem w co najmniej trzech takim projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie, a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć wykaz osób o którym mowa w SIWZ w rozdz. VII pkt 10 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdz. VII pkt 11 SIWZ, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami wskazanymi w wykazie oraz dołączyć wymagany certyfikat w dziedzinie zarządzania projektem IT. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 6.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy dołączyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII pkt 12; 7.Muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000,00 zł. Na potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy przedstawić polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII pkt 13. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta powinna zawierać: 1)formularz ofertowy - załącznik 1; 2)funkcjonalność - załącznik 2; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik 3; 4) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik 4) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 5) potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 6; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 7; 7) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 8; 8) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik 9; 9) wykaz wykonanego co najmniej 1 zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zmówienia (tj. co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie organizacją administracji publicznej, obejmujące systemy do obsługi księgowości budżetowej, podatków lokalnych, płac i kadr o wartości co najmniej 300000,00 zł.z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania, odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia - załącznik 10; 10)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. co najmniej 5 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzonym udziałem proponowanych specjalistów w co najmniej trzech takich projektach; projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne - w tym 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne oraz certyfikat specjalisty w dziedzinie zarządzania projektem IT. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzone udziałem w co najmniej trzech takim projektach; projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie, a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projekt. Do wykazu należy dołączyć certyfikat w dziedzinie zarządzania projektem IT - załącznik 11; 11)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik 12 (dołączyć, o ile dotyczy), 12) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość co najmniej 300.000,00 zł posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń, potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych - załącznik 13; 13) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000,00 zł. - załącznik 14; Ponadto do oferty należy dołączyć: 14) dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w kasie UM Rydułtowy - załącznik 15; 15) certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania dla administracji publicznej - załącznik 16; 16) pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika (dołączyć, jeśli dotyczy). 3. OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, dokumenty o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 pkt 3-8 przedkładają oddzielnie wszyscy wspólnicy spółki cywilnej oprócz dokumentu, o którym mowa pkt 6, gdyż spółka cywilna nie jest podmiotem zbiorowym. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika i dołączyć jako kolejny załącznik (wzór własny) do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (rozdział VII ust.1 pkt 7 SIWZ wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik w imieniu spółki. Uwaga: Pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców, tj. wspólników spółki cywilnej. 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM 1)Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (dołączyć jako kolejny załącznik, wzór własny) do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 2)w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3)wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego. 4)oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdz. VII z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w rozdziale VII ust. 1 pkt 3-8 składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. Przy czym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (rozdział VII ust.1 pkt 7 SIWZ) może złożyć ustanowiony pełnomocnik (lider) w imieniu całego konsorcjum. 5)spełnienie pozostałych warunków Zamawiający będzie rozpatrywał łącznie odnośnie całego konsorcjum poprzez sumowanie potencjałów (finansowego, kadrowego oraz doświadczenia). 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust.1 pkt 3,4,6 składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Ponadto zamiast dokumentu, o którym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale VII ust. 1 pkt 5 Wykonawca zagraniczny składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Zaświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty przedkładane przez Wykonawcę zagranicznego, o których mowa w SIWZ w rozdz. VII ust. 5 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa SIWZ w rozdz. VII ust. 5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VII SIWZ ust. 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach