Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89-604 Chojnice, ul. Kościerska 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3967580 , fax. 0-52 3967582
- Data zamieszczenia: 2012-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Przychodnia Wiejska Gminy Chojnice
ul. Kościerska 9 9
89-604 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 0-52 3967580, fax. 0-52 3967582
REGON: 09010329900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja oraz uruchomienie zestawu usg dla SPPWGCH w Chojnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu USG do Samodzielnej Publicznej Przychodni Wiejskiej Gminy Chojnice z zainstalowaniem, uruchomieniem, sprawdzeniem i przekazaniem do pracy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Parametry dostarczonego aparatu USG muszą być w pełni zgodne ze szczegółowym opisem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia ma być nowy, wyprodukowany w 2011 r. lub w 2012 r., dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm.) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia ma być kompletny tj. w stanie umożliwiającym jego użytkowanie bez ograniczeń, zgodnie z jego przeznaczeniem, z chwilą uruchomienia. 4. Przedmiot zamówienia ma zostać objęty okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące. 5. Dostawa i uruchomienie obejmuje wszystkie czynności niezbędne do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie umożliwiającym jego natychmiastową eksploatację. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie 4 osób personelu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu, przy czym minimalny czas szkolenia Zamawiający ustala na nie mniej niż 3 godziny zegarowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną