Przetargi.pl
DOSTAWA, INSTALACJA ORAZ SZKOLENIE Z OBSŁUGI SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W SALI SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEJ W SIEDZIBIE ZAKŁADU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 02326 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8833512, 8833552 , fax. 22 8833513, 8833552
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
    Al. Jerozolimskie 155
    02326 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8833512, 8833552, fax. 22 8833513, 8833552
    REGON: 1070593900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA, INSTALACJA ORAZ SZKOLENIE Z OBSŁUGI SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W SALI SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEJ W SIEDZIBIE ZAKŁADU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZY MINISTRZE ZDROWIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie zamówionych fabrycznie nowych komponentów oraz szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu multimedialnego /audiowizualnego (dalej systemu AV) w sali szkoleniowo - konferencyjnej mieszczącej się na I piętrze w budynku Zakładu Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 155. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa fabrycznie nowego systemu AV, demontaż i odinstalowanie poprzedniego systemu AV, okablowanie, instalacja i montaż oraz uruchomienie, testowanie urządzeń, rozruch techniczny nowego systemu AV wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego z jego obsługi. 3. Montaż obejmuje instalację oraz podłączenie i uruchomienie urządzeń systemu AV – tzn. urządzeń systemu prezentacji obrazu, systemu nagłośnienia, systemu kamer oraz systemu nagrywania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (oferowane parametry techniczne/graniczne systemu AV) został określony w załączniku nr 2 do oferty, które muszą zostać uzupełnione i dołączone do arkusza cenowego oferty. Dostarczony system AV powinien charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż urządzenia wyszczególnione w ww. załączniku. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE DO OFERTY (WYMAGANE POZWOLENIA I/LUB ŚWIADECTWA I/LUB CERTYFIKATY): 1. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016 r., poz. 1126), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu, tj. złożyć wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): firmowe materiały informacyjne (fmi) i/lub prospekty i/lub karty katalogowe potwierdzające posiadanie przez przedmiot zamówienia danego parametru lub stosowne oświadczenie Wykonawcy, kopie certyfikatu CE (Conformité Européenne)/certyfikatów jednostek notyfikowanych, które brały udział w procedurze oceny zgodności wyrobu (jeżeli dotyczy). 2. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z dnia 27 lipca 2016r.), w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać w szczególności: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach