Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie z użytkowania systemu akwizycji danych pomiarowych

Instytut Transportu Samochodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-301 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48224385400, , fax. +48224385401
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Transportu Samochodowego
    Jagiellońska 80
    03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48224385400, , fax. +48224385401
    REGON: 00012769200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie z użytkowania systemu akwizycji danych pomiarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie z użytkowania systemu akwizycji danych pomiarowych wraz z cesją umowy abonamentowej na usługę RTK-3G (o ile to konieczne dla zapewnienia Zamawiającemu dostępu do usługi RTK-3G). System akwizycji danych pomiarowych ma na celu realizację pomiarów w badaniach reakcji systemów pojazdu. Wszystkie dane zbierane przez elementy systemu pomiarowego, w tym obraz rejestrowany w kamerach musi być możliwy do rejestracji zsynchronizowanej w rejestratorze danych (Poz. 1): 1) Przenośny komputerowy rejestrator danych; 2) Moduł akwizycji danych; 3) Zestaw akcesoriów koniecznych do użytkowania urządzeń; 4) Przewód połączeniowy do czujników cyfrowych; 5) Mikrofon polowy typu random-incidence; 6) Akcelerometr siedziskowy trzyosiowy; 7) Akcelerometr jednoosiowy; 8) Kamera internetowa; 9) Kamera do szybkiej rejestracji; 10) Jednostka inercyjnego pomiaru (IMU); 11) Modem 3G; 12) Usługa RTK-3G. 2. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i spełniać obowiązujące wymagania, określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych potwierdzone kopiami odpowiednich dokumentów lub oświadczeniem dostawcy i być oznaczone znakiem CE. Odpowiednie dokumenty powinny być dostarczone razem z urządzeniami. 3. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta oferowanych urządzeń. 4. Do zamawianych urządzeń musi być dodana odpowiednia liczba kabli (akcesoriów) zasilających i połączeniowych oraz zbiorcze opakowania transportowe umożliwiające bezpieczne i wygodne przewożenie. 5. Wraz ze sprzętem musi być dostarczone odpowiednie oprogramowanie systemowe. Wszystkie systemy operacyjne zainstalowane na komputerach muszą posiadać minimum 24 miesięczne wsparcie techniczne producenta lub dostawcy. Producent lub dostawca systemu operacyjnego musi oferować wsparcie techniczne wraz z dostępem do poprawek, łatek bezpieczeństwa oraz bazy wiedzy. 6. Wymagana jest instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w lokalizacji Zamawiającego. 7. Wymagane jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu wykorzystania dostarczonych urządzeń. Szkolenie musi obejmować instalację i używanie dostarczanych urządzeń. Szkolenie, dla 5-10 osób, musi się odbywać w siedzibie zamawiającego i być prowadzone w języku polskim lub angielskim, w terminie ustalonym z zamawiającym nie później niż w terminie realizacji zamówienia. Szkolenie musi trwać co najmniej 8 godzin i być zakończone wydaniem zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu tego szkolenia. 8. Wymagane jest zapewnienie gwarancji na wszystkie elementy systemu na co najmniej 12 miesięcy. Wykonawca musi zapewniać bezpłatne, telefoniczne wsparcie posprzedażowe na co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach