Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 68 82 400 , fax. 14 68 82 545
- Data zamieszczenia: 2018-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Adama Mickiewicza 2
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 68 82 400, fax. 14 68 82 545
REGON: 851661323 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie Systemu zarządzania cyfrową treścią zasobów dziedzictwa kulturowego subregionu tarnowskiego w ramach projektu pn. Platforma Tarnowskiego Dziedzictwa - GENEATAR - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę zgodnie z SIWZ, Umową i Ofertą Wykonawcy dzieła - utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w postaci Systemu oraz jego wdrożenie. Ponadto w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do: 1) odpowiednio, przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych lub udzielenia albo zapewnienia uzyskania przez Zamawiającego licencji na korzystanie z Elementów Systemu oraz z dóbr własności intelektualnej (Elementy Autorskie Systemu) opisanych Umową, dot. to również przekazania Zamawiającemu pełnego prawa do korzystania (licencja niewyłączna) z kodów źródłowych Oprogramowania dedykowanego, 2) udzielenie Zamawiającemu gwarancji na System. W ramach wdrożenia Systemu Wykonawca, w szczególności: 1) dostarczy Standardowe Oprogramowanie Systemowe oraz Standardowe Oprogramowanie Aplikacyjne oraz dokona ich instalacji, parametryzacji, konfiguracji na Infrastrukturze Zamawiającego, 2) wykona i dostarczy Oprogramowanie Dedykowane oraz dokona jego instalacji, parametryzacji, konfiguracji na Infrastrukturze Zamawiającego, 3) zintegruje dostarczone Oprogramowanie na Infrastrukturze Zamawiającego, w tym dokona jego parametryzacji i konfiguracji, 4) wykona migrację danych z Portali Dziedzinowych Zamawiającego do Systemu oraz utworzy 2 odrębne portale (platformy internetowe), 5) wykona inne niezbędne czynności w celu zapewnienia poprawnego działania Systemu, 6) przetestuje i uruchomi System, w tym uruchomi portale (platformy internetowe) na domenach internetowych Zamawiającego, 7) przeprowadzi instruktaże z obsługi i administrowania Sytemu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48810000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3, III.4 i III.7 ust.2 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1 i III.6 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7 ust.1 Wykonawcy składają łącznie. 2) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Stworzenie i dostawa portalu internetowego gminy Borzęcin, na którym będą prezentowane treści związane z realizacją projektu pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego „Trasy rowerowe Pogórza”
Dodano: 2021-02-16 - Stworzenie i dostawa portalu internetowego gminy Borzęcin, na którym będą prezentowane treści związane z realizacją projektu pn. Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego „Trasy rowerowe Pogórza”
Dodano: 2020-12-14 - Stworzenie i dostawa portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej, na których będą prezentowane treści związane z realizacją projektu pn. „Zintegrowany produkt turystyczny Subregionu Tarnowskiego „Trasy Rowerowe Pogórza””
Dodano: 2020-04-08