Przetargi.pl
Dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania

Rządowe Centrum Legislacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-582 Warszawa, Al. J. Ch. Szucha 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6947521 , fax. 022 6947015
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rządowe Centrum Legislacji
    Al. J. Ch. Szucha 2/4 2/4
    00-582 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6947521, fax. 022 6947015
    REGON: 01617906700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja i integracja z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego macierzy dyskowej, serwerów oraz oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują): a) minimum 2 (dwa) zamówienia, których każdego przedmiotem łącznie było: - dostawa, instalacja i konfiguracja macierzy wskazanej w ofercie Wykonawcy posiadającej kontrolery umożliwiające obsługę co najmniej 420 dysków wraz z licencją na obsługę FCP, iSCSI, CIFS, NFS i deduplikacji; - integracja ww macierzy z przełącznikami HP Procurve 5308 lub HP Procurve 8212 w zakresie uruchomienia usług realizowanych za pomocą protokołów iSCSI, CIFS, NFS Zamawiający wymaga aby doświadczenie przedstawione przez Wykonawcę odnosiło się do macierzy tożsamej z macierzą przedstawioną w ofercie Wykonawcy tj. macierzy tego samego producenta i o tym samym numerze w typoszeregu co wskazane w ofercie. b) minimum 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem była dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania Hewlett-Packard ProCurve Manager Plus wraz z jego wdrożeniem do pracy z minimum 4 przełącznikami HP ProCurve 5308 pracującymi w sieci wraz z macierzą tego samego producenta co wskazana w ofercie, obsługującą iSCSI, CIFS i NFS. 3. dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: tj. dysponują minimum 2 osobami posiadającymi aktualne certyfikaty Hewlett Packard Master ASE ProCurve Networking Security Specialist; Wskazany powyżej osoby będą przewidziane do wykonywania przedmiotowego zamówienia. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 5.SIWZ, b) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunek opisany w ust. 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3., 6.1.4. SIWZ. 7. Ocena spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.2).2 powyżej, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz wykonanych, zamówień , w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2).2 powyżej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ - Wykaz wykonanych zamówień. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie oceniana łącznie. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w sekcja III.2).3 powyżej, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz osób przewidzianych do wykonywania niniejszego zamówienia, w zakresie szczegółowo opisanym w sekcji III.2).3 powyżej na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 powyżej. Wykonawca wskazał, że będzie dysponował osobami. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 powyżej SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokument wymieniony w pkt 5 powyżej , winien być złożony odrębnie przez każdego z nich. Dokumenty wymienione w pkt. 1., 2., 3. winny być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców i podpisane przez tego z Wykonawców, który został upoważniony do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno być dokonane na każdej zapisanej stronie. 10. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 11. Dokument, o których mowa w pkt. 5 powyżej., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach