Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3406260 , fax. 71 3406948
- Data zamieszczenia: 2012-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
pl. Powstańców Warszawy 1 1
50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3406260, fax. 71 3406948
REGON: 00051437700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu obsługującego dochody i wydatki dla Wydziału Finansów i Budżetu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na: 1. Dostawie, i wdrożeniu w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu systemu informatycznego dla Wydziału Finansów i Budżetu. System powinien obsługiwać przynajmniej następujące funkcje: a. Obsługa księgowa w zakresie dochodów Budżetu Wojewody; b. Obsługa księgowa w zakresie wydatków Budżetu Wojewody; c. Prowadzenie pełnej sprawozdawczości budżetowej; d. Obsługa zadań związanych z realizacją dochodów mandatowych. Szczegółowe wymagania funkcjonalne zamawianego systemu zawarte są w SIWZ. Dostarczony system powinien być wdrożony na sprzęcie komputerowym wskazanym przez Zamawiającego. 2. Dostawie, instalacji i uruchomieniu niezbędnego oprogramowania bazowego (system operacyjny, silnik bazy danych, itp.) wraz z wymaganymi licencjami i 3 letnim wsparciem; 3. Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie; 4. Przeniesieniu danych z dotychczas używanej aplikacji do obsługi dochodów mandatowych; 5. Przeprowadzeniu szkoleń administratorów i użytkowników systemu w siedzibie Zamawiającego; 6. Udzieleniu licencji na wdrożone oprogramowanie (licencji serwerowej lub co najmniej 30 licencji stanowiskowych); 7. Przeprowadzeniu testów akceptacyjnych na podstawie wcześniej opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego scenariusza testów; 8. Dostarczeniu dokumentacji technicznej systemu; 9. Dostarczeniu instrukcji użytkownika i administratora systemu; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484420008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną