Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu obsługującego dochody i wydatki dla Wydziału Finansów i Budżetu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Dolnośląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3406260 , fax. 71 3406948
  • Data zamieszczenia: 2012-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    pl. Powstańców Warszawy 1 1
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3406260, fax. 71 3406948
    REGON: 00051437700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu obsługującego dochody i wydatki dla Wydziału Finansów i Budżetu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na: 1. Dostawie, i wdrożeniu w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu systemu informatycznego dla Wydziału Finansów i Budżetu. System powinien obsługiwać przynajmniej następujące funkcje: a. Obsługa księgowa w zakresie dochodów Budżetu Wojewody; b. Obsługa księgowa w zakresie wydatków Budżetu Wojewody; c. Prowadzenie pełnej sprawozdawczości budżetowej; d. Obsługa zadań związanych z realizacją dochodów mandatowych. Szczegółowe wymagania funkcjonalne zamawianego systemu zawarte są w SIWZ. Dostarczony system powinien być wdrożony na sprzęcie komputerowym wskazanym przez Zamawiającego. 2. Dostawie, instalacji i uruchomieniu niezbędnego oprogramowania bazowego (system operacyjny, silnik bazy danych, itp.) wraz z wymaganymi licencjami i 3 letnim wsparciem; 3. Udzielenie 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie; 4. Przeniesieniu danych z dotychczas używanej aplikacji do obsługi dochodów mandatowych; 5. Przeprowadzeniu szkoleń administratorów i użytkowników systemu w siedzibie Zamawiającego; 6. Udzieleniu licencji na wdrożone oprogramowanie (licencji serwerowej lub co najmniej 30 licencji stanowiskowych); 7. Przeprowadzeniu testów akceptacyjnych na podstawie wcześniej opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego scenariusza testów; 8. Dostarczeniu dokumentacji technicznej systemu; 9. Dostarczeniu instrukcji użytkownika i administratora systemu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484420008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną