Przetargi.pl
dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu SCPT (seismic cone penetration test) dla Wydziału Geologii UW wraz oprogramowaniem do rejestracji i interpretacji danych pomiarowych

Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, al. Żwirki i Wigury 93
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5540018 , fax. 022 5540001
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii
    al. Żwirki i Wigury 93 93
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5540018, fax. 022 5540001
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geo.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu SCPT (seismic cone penetration test) dla Wydziału Geologii UW wraz oprogramowaniem do rejestracji i interpretacji danych pomiarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu SCPT (seismic cone penetration test) dla Wydziału Geologii UW wraz oprogramowaniem do rejestracji i interpretacji danych pomiarowych. Zestaw SCPT powinien być kompatybilny z systemem pomiarowym CPT Classic firmy GEOTECH (będącym w posiadaniu Zamawiającego) oraz z komputerem przenośnym wyposażonym w złącze PCMCIA oraz system Windows XP. Urządzenie powinno być wyposażone w następujące elementy: A. Końcówka sejsmiczna kompatybilna ze stożkiem CPT-Classic firmy GEOTECH wyposażona w akcelerometry umożliwiające rejestrację fali ścinającej (S-wave) mierzonej w dwóch kierunkach poziomych oraz fali kompresującej (P-wave) mierzonej w płaszczyźnie pionowej. Akcelerometry powinny umożliwiać rejestrację sygnału w zakresie częstotliwości: 1 Hz - 10 kHz. B. Kabel do transmisji danych z końcówki sejsmicznej umożliwiający badania do głębokości 20m poniżej poziomu terenu. C. Przetwornik danych umożliwiający podłączenie do komputera przenośnego typu laptop ze złączem PCMCIA D. Młotek wraz z wyzwalaczem i zestawem płyt niezbędnym do generacji fali ścinającej (2 sztuki) i kompresującej (1 sztuka). E. Oprogramowanie zawierające: - program z licencją sterujący pracą końcówki do badań sejsmicznych i zbieraniem danych (do komputera sterującego zgodny z Windows XP) - program z licencją do interpretacji sondowań sejsmicznych (do komputera sterującego zgodny z Windows XP) Inne warunki wymagane od wykonawców dotyczące zamawianego sprzętu: a)Adaptacja posiadanego przez Zamawiającego systemu rejestracji CPTU-Classic firmy GEOTECH do współpracy z oferowaną końcówką sejsmiczna. Adaptacja ma gwarantować pracę systemu CPTU równocześnie z końcówką sejsmiczną, jak i samodzielnie. Podczas samodzielnej pracy systemu CPTU mają być zachowane obecne parametry między innymi bezprzewodowa rejestracją danych pomiarowych. b)Dostarczenie i prezentacja urządzeń do pomieszczenia Laboratorium Zakładu Geologii Inżynierskiej Instytutu Geologii Inżynierskiej i Hydrogeologii Wydziału Geologii UW. c)Przeszkolenie personelu (2 osoby) do obsługi. d)Gwarancja podstawowej części systemu SCPT na okres co najmniej 36 miesięcy, gwarancja elementów narażonych na mechaniczne uszkodzenia (końcówka SCPT wciskana w grunt, kable, itp.) co najmniej na 12 miesięcy. e)Dostarczenie do sprzętu pełnych instrukcji w języku angielskim lub polskim. f)Dołączenie karty gwarancyjnej lub dokumentu będącego podstawą gwarancji w języku polskim. g)Dołączenie dokumentacji technicznej obsługi sprzętu. h)Dostarczone urządzenia powinny posiadać znak CE. i)Wykonawca powinien posiadać centralny magazyn części zamiennych na terenie jednego z krajów UE. j)Wykonawca powinien posiadać serwis techniczny i analityczny na terenie Polski (w ofercie przetargowej należy podać adres siedziby serwisu). k)Zagwarantowanie czasu reakcji serwisu w okresie gwarancji i w okresie pogwarancyjnym maksimum 72 godziny od momentu pisemnego zgłoszenia Wykonawcy wszelkich niesprawności. l)Czas naprawy sprzętu w okresie gwarancji w ciągu 4 tygodni od daty zgłoszenia niesprawności. m)Podjęcie działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 332122403
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 700,00zł w dowolnej formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl/zam/przet.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną