Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
- Data zamieszczenia: 2009-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie zestawów do monitoringu wizyjnego w placówkach oświatowych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Jelenie Góra - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzęt do utrwalenia obrazu i dźwięku winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 6.09.2007r. w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach - Dz.U. Nr 163 z 11.09.2007r. poz. 1155. W systemie monitoringu użyte mają zostać wyłącznie kamery kolorowe zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne. Cały dostarczony sprzęt tj. kamery, rejestratory, dyski, zasilacze , monitory i UPS - muszą być fabrycznie nowe, dostarczone w oryginałach, nie noszących śladów otwarcia, opakowaniach, z dołączonymi kartami gwarancyjnymi i instrukcjami montażu i obsługi/eksploatacji w języku polski. - kamera zewnętrzna - 12 szt. - kamera wewnętrzna - 20 szt. - rejestrator DVR - 3 szt. - monitor LCD - 2 szt. - zasilacz kamer - 2 szt. - akumulator - 1 szt. - UPS - 2 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322350009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ; 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek: wykonać należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, posiadające dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 50 000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy). Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się ubezpieczeniem łącznie w wyżej wymienionej wysokości. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2. wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. ad. 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny przez cały czas trwania umowy. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą wykazać się ubezpieczeniem łącznie w wyżej wymienionej wysokości. ad. 4. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu w izolatce na Oddziale Intensywnej Terapii Dziecięcej na I piętrze budynku przy ul. M. Curie -Skłodowskiej 52
Dodano: 2015-04-09 - Wykonanie monitoringu wizyjnego w Polanicy Zdroju II etap
Dodano: 2013-03-27 - Wyposażenie budynku administracyjno biurowego w systemy: 1) system telewizji użytkowej TVU, 2) system sygnalizacji włamania i napadu SWN, 3) system kontroli dostępu ACC, 4) system rejestracji czasu pracy, 5) system ostrzegania przed zalaniem pomieszczeń
Dodano: 2011-06-09 - Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej w celu rozbudowy istniejącego systemu monitoringu we Wrocławskim Parku Wodnym
Dodano: 2011-03-03 - Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i integracji istniejących systemów regulacji, sterowania, zarządzania i nadzoru obiektu Parku Wodnego przy ulicy Borowskiej we Wrocławiu (zintegrowany system BMS) w formule finansowania przez wykonawcę i w oparciu o zasadę okresowego wypłacania wynagrodzenia (w tym spłata nakładów inwestycyjnych) wykonawcy na podstawie uzyskiwanych, w wyniku działania zintegrowanego systemu BMS, oszczędności w zużyciu energii.
Dodano: 2010-12-22