Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Rydygiera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6413400 , fax. 56 4621334
- Data zamieszczenia: 2019-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
ul. Rydygiera 15/17
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6413400, fax. 56 4621334
REGON: 87029873800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu ochrony poczty oraz firewall - sprawa nr TI/1/PN/19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu ochrony poczty oraz firewall w Regionalnym Szpitalu Specjalistycznym im. dr Wł. Biegańskiego w Grudziądzu zgodnie z opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Ogólnych warunkach umowy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, instalację, uruchomienie (według wytycznych Zamawiającego) oraz szkolenie i obsługę serwisową w okresie gwarancji. 2) Zaoferowany i dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, w pierwszej kategorii, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 3) Zaoferowany i dostarczany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i do używania w Polsce. 4) Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań. 5) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu. 6) Wykonawca zapewni szkolenie pracowników Zamawiającego (trwające co najmniej 5 dni) w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu umowy, a po przeprowadzeniu szkolenia zostaną wystawione dla uczestników szkolenia certyfikaty potwierdzające jego przebycie. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w siedzibie Zamawiającego w termin uzgodnionym pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Osoby przeprowadzające szkolenie zobowiązane są posiadać (i okazać na żądanie Zamawiającego) dokumenty potwierdzające ukończenie kursu uprawniającego do przeprowadzania szkolenia z danego sprzętu wystawione przez producenta dostarczonego przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno się zakończyć podpisaniem protokołu przeprowadzonego szkolenia przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. 3. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 4. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru/normy od określonego producenta służy jedynie określeniu wymaganych standardów i właściwości wymaganego przedmiotu zamówienia. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu przy ul. Rydygiera 15/17. 6. Termin realizacji zamówienia: - dostawa w terminie maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy /chyba, że Wykonawca w ofercie wskaże inaczej/ - instalacja i uruchomienie, szkolenie w terminie do 7 dni od dnia dostarczenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48200000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ - należy złożyć w formie oryginału. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokument należy złożyć w formie oryginału. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o innych podmiotach. 3) zobowiązanie innego podmiotu jeżeli Wykonawca sam nie spełnia i nie jest w stanie spełnić warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej i w tym zakresie polega na innym podmiocie – o ile dotyczy. 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej (pkt 2) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p., każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.przetargi.bieganski.org, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną