Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji ogłasza przetarg
- Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6038608. 6037691 , fax. 22 6037642
- Data zamieszczenia: 2015-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Komendant Stołeczny Policji
ul. Nowolipie 2 2
00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6038608. 6037691, fax. 22 6037642
REGON: 01212648200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu audiowizualnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu audiowizualnego, opisanego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego, zwanego dalej systemem. 2. Instalowane w ramach systemu urządzenia i podzespoły/części muszą posiadać parametry i funkcjonalność zgodne z opisem zawartym w ww. załączniku. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) zakupu, dostarczenia i instalacji systemu składającego się z podsystemu video, podsystemu audio, podsystemu centralnego sterowania i podsystemu przesyłania sygnału za pośrednictwem okablowania strukturalnego, w których skład wchodzą urządzenia w ilości i rodzaju wskazanych w pkt 1-13 ww załącznika, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby instalacja systemu nie powodowała zakłóceń i przerw w funkcjonowaniu stanowisk operatorskich, Zasilanie elementów zostanie wykonane przez Wykonawcę z punktów zasilania wskazanych przez Zamawiającego. b) uruchomienia systemu, c) zaprogramowania podsystemu centralnego sterowania, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego podczas realizacji wdrożenia systemu, d) dostarczenia nośnika/ów (CD lub DVD) z wersją instalacyjną oprogramowania oraz licencji na oprogramowanie (pełne, niewyłączne, nieograniczone w czasie, wolne od roszczeń osób trzecich oraz bez możliwości ich wypowiedzenia). Oprogramowanie musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów w UE. e) dostarczenia dokumentacji w języku polskim zawierającej instrukcje: e.1. korzystania z funkcjonalności systemu czyli opisujące: sterowanie podsystemem video (np. sterowanie procesorem graficznym - wybór źródła obrazu, wybór układu okien), sterowanie podsystemem audio, e.2. konfiguracji, obsługi i utrzymania Systemu: diagnostyki pracy, lokalizowania uszkodzeń, podnoszenia i aktualizacji systemów operacyjnych, urządzeń, wykonywania kopii zapasowych ustawień systemu i kopii zapasowych danych przechowywanych w systemie, zarządzania użytkownikami, f) przeprowadzenia szkolenia w języku polskim w siedzibie Zamawiającego: f.1. 10 pracowników w zakresie korzystania ze wszystkich funkcjonalności systemu, w tym ze sterowania podsystemem video (np. sterowania procesorem graficznym - wybór źródła obrazu, wybór układu okien) oraz sterowania podsystemem audio. Odbycie szkolenia powinno być potwierdzone odpowiednim protokołem. f.2. 4 pracowników w zakresie administrowania systemem, w tym z diagnostyki pracy, lokalizowania uszkodzeń, podnoszenia i aktualizacji systemów) operacyjnych urządzeń, wykonywania kopii zapasowych ustawień systemu i kopii zapasowych danych przechowywanych w systemie, zarządzania użytkownikami. Odbycie szkolenia powinno być potwierdzone odpowiednim protokołem. g) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w zakresie opisanym w pkt VI ww. załącznika. 4. Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach systemu urządzenia i podzespoły/części były: a) fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015r., wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, w tym sprawne, kompletne, wyposażone w odpowiednie oprogramowanie i gotowe do użytku w dniu dostawy, z zastrzeżeniem pkt. 2 ppkt c), b) umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zamawiający dopuszcza aby urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem ale wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, c) oznaczone znakiem CE - dotyczy urządzeń o których mowa w pkt 2,4,5, 7 i 8 ww. załącznika. d) pochodzące z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów w UE, e) zgodne z ww. załącznikiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 8 000,00 PLN. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty wadium przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na urządzenie - Jednostka centralna podsystemu sterowania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: m
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego z podziałem na trzy części
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa projektorów multimedialnych wraz z instalacją i konfiguracją. Znak sprawy: AEZ/S-071/2016
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-040/2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety
Dodano: 2016-02-05 - Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego dla Sali muzycznej - drugie postępowanie
Dodano: 2016-02-01 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywne dostawy projektorów multimedialnych, monitorów i urządzeń wielofunkcyjnych, w podziale na pakiety. Znak sprawy: AEZ/S-181/2015
Dodano: 2015-12-10 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa panelu wizualizacji obrazów wielkoformatowych
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA DOPOSAŻENIA STANOWISK LABORATORIUM LOGISTYKI
Dodano: 2015-11-17