Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu serwerowego i sieciowego do obsługi internetowej Platformy Wiedzy i Wsparcia Inwestycji

Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Chopina 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7881850, 7738260 , fax. 017 7881864
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A.
    ul. Chopina 18 18
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7881850, 7738260, fax. 017 7881864
    REGON: 69002456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.com.pl/poig/index-6.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu serwerowego i sieciowego do obsługi internetowej Platformy Wiedzy i Wsparcia Inwestycji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu serwerowego i sieciowego do obsługi internetowej Platformy Wiedzy i Wsparcia Inwestycji. Ilość zamawianego sprzętu i jego dokładny opis zawarty jest w Załączniku nr 2 stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 81124026561111000037930510 w Bank Pekao S.A. I/O w Mielcu z dopiskiem Wadium w postępowaniu nr ZP/MARR/06/2009 - Dostawa, instalację i uruchomienie sprzętu serwerowego i sieciowego do obsługi internetowej Platformy Wiedzy i Wsparcia Inwestycji. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Pzp. do ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbywa się na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 i z 2008 r. Nr 188, poz.1155). Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 i art.22 ust 1 Pzp, jest zawarte w formularzu ofertowym załączonym do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: A. na potwierdzenie statusu prawnego: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej - dokument ten składa każdy ze wspólników); jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej - dokumenty te składa również każdy ze wspólników); jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 3) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1); jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z nich. B. na potwierdzenie zdolności wykonania dostawy: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (przed dniem ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); 2) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być składane przez wykonawców łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.com.pl/poig/index-6.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach