Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 420 640 , fax. 158 422 691
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
    ul. 1 Sierpnia 26
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158 420 640, fax. 158 422 691
    REGON: 24158300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z instalacją i uruchomienie sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”. - Część I zamówienia – dostawa zakup wraz z instalacją i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem antywirusowym na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Zespołu Szkół Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli, ul. 1-go Sierpnia 26, 37-450 Stalowa Wola. - Część II zamówienia – dostawa zakup wraz z instalacją i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem antywirusowym na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Zespołu Szkół Nr 3 im. Króla Jana III Sobieskiego w Stalowej Woli, ul. Polna 15, 37-464 Stalowa Wola. 2. Dostarczany sprzęt komputerowy winien być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz oryginalnie zapakowany. 3. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 4. Do sprzętu winny być dołączone wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 5. Dowóz zamawianego sprzętu do wyżej wymienionych Szkół odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. 6. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) lub posiadać lepsze parametry. 7. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ winien wskazać ceny jednostkowe netto, brutto oraz łączne ceny netto, brutto. 10. Ponadto wykonawca w załączniku nr 3 – Formularz rzeczowy winien wskazać nazwę oraz model oraz parametry techniczne oferowanego produktu celem zweryfikowania oferowanego produktu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego. 11. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 13. Zamawiający na każdym etapie realizacji umowy może żądać od wykonawcy dokumentów (certyfikaty, karty techniczne) które potwierdzą zgodność ofertowanego sprzętu z parametrami zawartymi w załączniku nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dokumenty nie wymagane na etapie składania oferty). 14. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 15. Wszystkie elementy dostawy muszą być oznaczone identyfikatorem Dostawcy oraz datą zakupu. 16. Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Zamawiającego, winna nastąpić maksimum do dnia 31 października 2019 r. Faktyczny termin dostawy sprzętu komputerowego wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy sprzętu komputerowego stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 17. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Dyrektorów Szkół w zakresie jego obsługi. 19. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu dostawy zgodnie z jego przeznaczeniem, tj.: - instrukcji użytkowania, - opisy techniczne, - inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. 20. Dostarczone dokumenty będą sporządzone w języku polskim. 21. Każdorazowo po dostawie sprzętu komputerowego sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 22. Liczba poszczególnego asortymentu w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 23. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 24. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 25. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 26. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy materiały bądź sprzęt fotograficzny będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 27. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 28. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzach rzeczowym i cenowym. 29. Oferty częściowe nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. 30. Zamówienie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Priorytet IX – „Jakość edukacji i kompetencji w regionie”, Działanie 9.4 „Poprawa jakości kształcenia zawodowego”, Projekt: „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) formularz cenowy – załącznik nr 2- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 3) formularz rzeczowy – załącznik nr 3 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 4) parafowany wzór umowy; 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach