Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie siłowni telekomunikacyjnej dla Komisariatu Policji I Wałbrzych z siedzibą w Szczawnie-Zdroju – pierwsze wyposażenie

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie siłowni telekomunikacyjnej dla Komisariatu Policji I Wałbrzych z siedzibą w Szczawnie-Zdroju – pierwsze wyposażenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie siłowni telekomunikacyjnej dla Komisariatu Policji I Wałbrzych z siedzibą w Szczawnie Zdroju (pierwsze wyposażenie), obejmującą swym zakresem: 1.1. dostawę, instalację i uruchomienie siłowni prostownikowej 48V DC oraz siłowni inwertorowej, 1.2. dostawę, instalację i uruchomienie baterii akumulatorów wraz z niezbędnymi elementami do ustawienia, montażu i podłączenia baterii do siłowni prostownikowej, 1.3. szkolenie z zakresu obsługi instalowanych systemów zasilania, 1.4. wykonanie dokumentacji projektowej, technicznej i powykonawczej, 1.5. podłączenie odbiorów elektrycznych, 1.6. rozbudowę systemu nadzoru TelWin zlokalizowanego w Wojewódzkim Węźle Teleinformatycznym KWP Wrocław. 1.7. sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej. 2. Wszystkie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy podzespoły, materiały i licencje oprogramowania zapewni Wykonawca. 3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wymagane licencje, nieograniczone terminem, niewyłączne na użytkowane oprogramowanie, umożliwiające właściwe funkcjonowanie urządzeń. Dostarczone licencje nie mogą ograniczyć w żaden sposób funkcjonalności oraz usług w systemie. 4. Wykonawca dostarczy wersje instalacyjne oprogramowania zainstalowanego w dostarczonych urządzeniach (na nośnikach zewnętrznych CD/DVD, pendrive). 5. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy sporządzi dokumentację projektową, techniczną i powykonawczą systemu zasilania i przekaże ją Zamawiającemu w wersji papierowej sporządzonej w języku polskim w 2 egzemplarzach oraz w postaci elektronicznej na nośniku danych (np. pendrive, CD/DVD). 6. Wykonawca zapewnia, że dostarczone w ramach wykonania przedmiotu umowy urządzenia: 6.1. spełniają wymagania techniczne i formalne przepisów Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1907 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity: Dz. U. 2017 poz. 1398 ze zm.); 6.2. są oznakowane i posiadają dokumenty potwierdzające spełnianie przez nie wymagań zasadniczych w zakresie bezpieczeństwa oraz kompatybilności elektromagnetycznej; 6.3. są fabrycznie nowe, tj. pochodzą z bieżącej produkcji, tzn. są wyprodukowane po 01.07.2019 r. Przed rozpoczęciem instalacji i uruchomieniem należy przedstawić dokumenty potwierdzające jednoznacznie datę produkcji oraz że są nieużywane; 6.4. posiadają parametry techniczne i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. 6.5. Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone do miejsca realizacji prac, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.6. Po wykonaniu prac instalacyjnych Wykonawca przeprowadzi niezbędne testy funkcjonalne i sprawdzi poprawność działania urządzeń w miejscu instalacji. Testy zostaną przeprowadzone w obecności przedstawicieli obu stron. 6.7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac przestrzegając rygorystycznie przepisów bhp i p.poż. 7. Szczegółowy opis i charakterystykę przedmiotu zamówienia, w tym opis urządzeń, minimalne wymagania (parametry) techniczne, jakościowe i funkcjonalne dla dostawy, a także zakres wykonania przedmiotu zamówienia – określił Zamawiający w Opisie minimalnych wymagań (parametrów) określonych dla przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem wykonawcy potwierdzającym spełnianie tych minimalnych wymagań załącznik nr 3 do SIWZ. 7.1. Zamawiający zaleca, aby każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną na obiekcie, w którym ma nastąpić dostawa z instalacją i rozmieszczeniem siłowni telekomunikacyjnej, albowiem wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego wykonania obmiarów wyszczególnionych w tabeli zawartej w punkcie 7 w załączniku nr 3 do SIWZ, które powinny zostać skalkulowane w cenie oferty. Zamawiający informuje, że nie odrzuci oferty wykonawcy, który nie przeprowadził wizji lokalnej (Covid19) – patrz punkt 7.2 Rozdział 1 SIWZ. 8. Zasady i warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia, prawa i obowiązki stron, dokumentację powykonawczą, dostawę i instalację sprzętu, odbiory, gwarancję i serwis, opłaty, kary umowne, poufność informacji i inne warunki – zostały określone przez Zamawiającego w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej: IPU), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie ze szczegółowym zakresem, minimalnymi wymaganiami (parametrami) jakościowymi, technicznymi i funkcjonalnymi, określonymi w Opisie minimalnych wymagań (parametrów) określonych dla przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniem wykonawcy potwierdzającym spełnianie tych minimalnych wymagań (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na zasadach i warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania (parametry) określone w SIWZ i zadeklarowane przez Wykonawcę, m.in. musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, być nowy fabrycznie (nie dopuszcza się przedmiotu umowy fabrycznie odnowionego), sprawny technicznie, zdatny do użytku, itd. Wykonawca odpowiada za szkody poniesione przez Zamawiającego na skutek dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie spełnia zadeklarowanych przez Wykonawcę wymagań (parametrów). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32523000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ IX: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1. Formularz ofertowy (ofertę) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 25a ust.1 zdanie 1 ustawy Pzp do oferty Wykonawca dołącza w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym w tym oświadczeniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). 3. Zobowiązanie innych podmiotów. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – składa wraz z ofertą oświadczenie (zobowiązanie), którego treść została określona w załączniku nr 7 do SIWZ, w formie pisemnej (w oryginale) podpisane odpowiednio przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego. 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – składa wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) oświadczenia dotyczące tych podmiotów, to jest załącznik nr 4 do SIWZ i załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców, wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, składa wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 4.1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda oświadczeń, o których mowa wyżej w pkt 2, dotyczących podwykonawców, o ile nie są oni podmiotami, na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: 5.1. są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy dołączyć do oferty dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (w oryginale) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Uwaga! Oświadczenia (dokumenty), o których mowa wyżej w punktach 2-6, wg wyboru Wykonawcy, mogą zostać złożone w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Wykonawca przesyła Zamawiającemu te oświadczenia zaszyfrowane (patrz odpowiednie postanowienia punkt 4 w Rozdział I SIWZ) przed upływem terminu składania ofert na adres e-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 7.1. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna, adres e-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 7.2. UWAGA! Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach