Przetargi.pl
„Dostawa, instalacja i uruchomienie respiratorów w ilości 3 szt.”

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 963 251 , fax. 846 963 251
  • Data zamieszczenia: 2019-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
    ul. Piłsudskiego 11
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 963 251, fax. 846 963 251
    REGON: 30837600000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa, instalacja i uruchomienie respiratorów w ilości 3 szt.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie respiratorów w ilości 3 szt. Parametry sprzętu zostały szczegółowo opisane w zał. nr 1 stanowiącym specyfikację techniczną do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, lub respiratory w pełni sprawne podemonstracyjne z roku produkcji nie starsze niż 2014, nieużywany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. Oferowane respiratory muszą posiadać dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2017r., poz. 211 z późn. zm..), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawione dla nich deklarację zgodności, - oznakowanie znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44611200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do druku oferty należy dołączyć wypełniony Opis przedmiotu zamówienia- WymaganiaTechniczno-Eksploatacyjne W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp (tzw. informacji z otwarcia ofert), wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może wraz z oświadczeniem przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, takie oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy pzp., zamawiający korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach