Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i uruchomienie platformy integrującej System Kontroli Dostępu SiPass oraz System telewizji dozorowej Siveillance VMS na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie platformy integrującej System Kontroli Dostępu SiPass oraz System telewizji dozorowej Siveillance VMS na II linii Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) Specyfikacją techniczną (zał. nr 1 do SIWP); 2) Wzorem umowy (zał. nr 6 do SIWP); O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. oświadczą, że dostarczony sprzęt, o którym mowa w pkt II ppkt 5 lit. f) oraz lit. g) Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1 do SIWP) jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a także że elementy, z których zbudowane są serwery, o których mowa w pkt II ppkt 5 lit. f) oraz lit. g) Specyfikacji Technicznej (zał. nr 1 do SIWP) są produktami producenta przedmiotowych serwerów lub są przez niego certyfikowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51310000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100) Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, termin wniesienia wadium jest terminem uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, upoważniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142, 2245, z 2019 r. poz. 1495),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWP); 3) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. 5) dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału: a) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 1) SIWP: - formularz „Wykaz usług” (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWP), - dowody potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2 ppkt 2) SIWP: - oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, upoważniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142, 2245, z 2019 r. poz. 1495), 6) dokumenty na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: - oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej ze wzorem przedmiotowego oświadczenia (zał. nr 9 do SIWP). 7) w przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, polega na zasobach innych podmiotów: a) zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z pkt 5.1.2 ppkt 1) SIWP b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dla tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, tych podmiotów, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności tego dokumentu w sposób, o którym mowa w pkt. 5.9 SIWP, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazany dokument. Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w pkt. 13.1 SIWP, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWP), o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania między nimi, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie systemu konferencyjnego.
Dodano: 2021-01-27 - Modernizację i rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o. o.
Dodano: 2021-01-26 - Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie bazy Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Pruszkowie sp. z o.o.
Dodano: 2020-12-15 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie systemu konferencyjnego.
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitorów wielkoformatowych
Dodano: 2020-10-13 - BUDOWA I WYKONANIE NOWEGO SYSTEMU WIZYJNEGO DO TRANSMISJI ROZPRAW TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO NA DUŻEJ I MAŁEJ SALI ROZPRAW ORAZ ADAPTACJA INSTALACJI SYSTEMÓW AKUSTYKI, ELEKTROAKUSTYKI I OŚWIETLENIA MAŁEJ SALI ROZPRAW
Dodano: 2020-05-26 - Wykonanie wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania odpadów na składowisku odpadów przy ul. Przejazdowej w Pruszkowie.
Dodano: 2019-12-05 - rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu telewizji przemysłowej CCTV
Dodano: 2019-10-15 - Wykonanie systemu nadzoru i rejestracji wideo wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego C/OM/II/P5/42 - Modernizacja budynku PKiN- budowa systemów zabezpieczeń obiektu. Etap I
Dodano: 2018-12-18 - Remont systemu monitoringu Reaktora Maria w Narodowym Centrum Badań Jądrowych.
Dodano: 2018-11-15