Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie klastra obliczeniowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie

Instytut Chemii Organicznej PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 01-224 Warszawa, ul. Kasprzaka 44/52
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6323221 w. 2328 , fax. 022 6326681
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Organicznej PAN
    ul. Kasprzaka 44/52 44/52
    01-224 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6323221 w. 2328, fax. 022 6326681
    REGON: 3258483800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icho.edu.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa placówka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie klastra obliczeniowego dla Instytutu Chemii Organicznej PAN w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego klastra obliczeniowego (wraz z systemem operacyjnym i niezbędnym oprogramowaniem, pozwalającym na jednoznaczne zaprezentowanie spójnego działania wszystkich elementów składowych klastra) dla Instytutu Chemii Organicznej PAN. W miejscu dostawy klaster powinien być zainstalowany w szafie dystrybucyjnej typu RACK 19, udostępnionej przez Zamawiającego, i uruchomiony. W skład Zamówienia wchodzi klaster obliczeniowy: ?Węzły obliczeniowe: 5 szt., ?Przełącznik Gigabit Ethernet: 1 szt., ?Przełącznik KVM: 2 szt., oraz dodatkowo: ?Konsola stacjonarna (klasy PC) do zarządzania/monitorowania klastra: 1 szt., ?Konsola przenośna (klasy notebook) do monitorowania pracy klastra: 1 szt., ?Wymienny moduł bateryjny RBC14 do zasilacza awaryjnego Matrix-UPS firmy APC: 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostaw komputerów wysokowydajnych (klastrów, serwerów etc.), każda o wartości co najmniej 150 000 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zatrudniają minimum 1 certyfikowanego inżyniera systemu, który będzie instalowany na serwerach; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia rozumiane jako posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż zaproponowana w ofercie cena za wykonanie przedmiotu Zamówienia; e) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200 000 zł, na dowód czego załączą do oferty stosowny dokument potwierdzający przedmiotowy warunek; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia na podst. Art. 24 Pzp. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców zostanie dokonana wg formuły Spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winni złożyć wraz z ofertą: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym Zamówieniem publicznym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz co najmniej 3 wykonanych zamówień, wyszczególnionych w pkt. 5.1.b, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców (wg Załącznika nr 5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru prac, referencje, etc.); d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wśród których przynajmniej jeden pracownik posiada wysokie kwalifikacje zawodowe potwierdzone przez producenta systemu, który będzie instalowany na serwerach, wraz z odpowiednim certyfikatem potwierdzającym ww kwalifikacje; e) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż zaproponowana w ofercie cena za wykonanie przedmiotu Zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200 000 zł lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icho.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach