Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ DLA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ DLA URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienia obejmującego dostarczenie i wdrożenie urządzeń aktywnych sieci LAN (przełączników sieciowych/routerów) w minimum 2 lokalizacjach połączonych ze sobą siecią światłowodową o wartości co najmniej 250 000,00 zł. brutto, w ramach jednego zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej 1 osobą - przeszkoloną w zakresie instalowania i konfigurowania oferowanych urządzeń, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, 6) są producentem lub posiadają status autoryzowanego partnera producenta proponowanych rozwiązań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad: Lp = C+Gw+D1+D2+D3+D4 Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertę. C - kryterium ceny Kryteria dodatkowe: Gw - punkty uzyskane za przedłużenie okresu gwarancji na urządzenia: 5 punktów za każdy rok powyżej wymaganych 3 lat, jednak nie więcej niż 10 punktów D1-Wsparcie dla protokołu typu xFlow (np. sFlow, netFlow) na wszystkich przełącznikach-5 punktów D2-Przełączniki dystrybucyjne spełniające łącznie następujące wymagania: -min. 2 dedykowane porty do łączenia w stos. -Przełączniki bez PoE muszą łączyć się w stos również z przełącznikami z PoE i odwrotnie. -Wszystkie elementy niezbędne do połączenia w stos muszą być dołączone. -Awaria dowolnego przełącznika w stosie nie może powodować awarii całego stosu.-5 punktów D3-Przełączniki rdzeniowe i dla serwerów spełniające łącznie następujące wymagania: -2 dedykowane porty do łączenia w stos, każdy o przepustowości min. 32Gb/s. -Wszystkie elementy niezbędne do połączenia w stos muszą być dołączone. Awaria dowolnego przełącznika w stosie nie może powodować awarii całego stosu-5 punktów D4-Liczba portów 1 Gb/s w przełączniku rdzeniowym większa od wymaganego o od 6 do 11 -2 punkty-Liczba portów 1 Gb/s w przełączniku rdzeniowym większa od wymaganego o więcej niż 11-5 punktów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)*oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), d) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienia określone w w/w wykazie zostały wykonane należycie, e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie (wg wzoru Zamawiającego) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), g) oświadczenie (zawarte w formularzu oferty), h) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryteria dodatkowe- patrz punkt:III. 2)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażania do serwerowni Urzędu Gminy Fabianki
Dodano: 2013-11-25 - WYKONANIE SYSTEMU OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO KAT. 6, SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU SAP, SYSTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU SSWIN, SYSTEMU KONTROLI OBIEGU KLUCZY, SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ CCTV W BUDYNKACH PRZY UL. KOPERNIKA 15 I 17 W TORUNI (DOM KOPERNIKA)
Dodano: 2009-12-09 - Wykonanie systemu okablowania strukturalnego kat. 6, systemu sygnalizacji pożaru SAP, systemu sugnalizacji włamania i napadu SSWiN, systemu kontroli obiegu kluczy, systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku przy ul. Rynek Staromiejski 35 w Toruniu (Kamienica pod Gwiazdą)
Dodano: 2009-08-04