Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG.

Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-385 Jasienica, Jasienica 845
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 815-32-83 , fax. 33 815-32-83
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy
    Jasienica 845 845
    43-385 Jasienica, woj. śląskie
    tel. 33 815-32-83, fax. 33 815-32-83
    REGON: 07214053500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sgzozjasienica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie aparatu USG. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - aparat USG winien posiadać parametry techniczne nie gorsze od tych minimalnych określonych przez Zamawiającego w załaczniku nr 1 do specyfikacji. 3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy. 4. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć własnym transportem do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy /rok produkcji 2012/. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych. 7. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym dystrybutorem producenta oferowanego aparatu USG, na potwierdzenie czego załącza do oferty dokument potwierdzający jego autoryzację w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego aparatu USG.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sgzozjasienica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach