Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej.
    Zakres przedmiotu zamówienia : rozbudowa systemu telekomunikacyjnego poprzez: - Zakup modułu wyniesionego do centrali telefonicznej zainstalowanej na Wydziale Nauk o Ziemi w Sosnowcu ul. Będzińska 60 dla Wydziału Neofilologii w Sosnowcu przy ul. Grota Roweckiego 5.
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i skonfigurowanie 1 cyfrowej centrali telefonicznej, fabrycznie nowej wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2008r., gatunku I-go, oraz pełna integracja z istniejącym systemem DGT na Uniwersytecie Śląskim.
    - Dołączenie do sieci resortowej poprzez VoIP z wykorzystaniem funkcjonującego systemu teletransmisyjnego.
    - Uruchomienie stanowiska nadzoru i Edycji Baz oraz systemu taryfikacyjnego SORT.
    Zainstalowana centrala powinna charakteryzować się prostotą i funkcjonalną obsługą, małym poborem mocy, skromnymi wymaganiami klimatycznymi. Rezultatem wykonanych prac musi być doprowadzenie do pełnej funkcjonalności budowanych systemów i ich pełnej integracji z systemami istniejącymi
    Stan istniejący
    System telekomunikacyjny DGT w innych obiektach Uniwersytetu Śląskiego o pojemności do 5000 portów.
    Wymagania techniczne:
    - Moduł wyniesiony Centrali telefonicznej z możliwością rozbudowy w konfiguracji zapewniającej nie mniej niż:
    a) 752 analogowych zakończeń abonenckich z sygnalizacją dekadową i DTMF,
    b) 8 cyfrowych zakończeń systemowych 2B+D, styk Up0,
    c) 3 zakończenia liniowe łącza cyfrowego PCM 30/32 z sygnalizacją DGT,
    e) moduł telekonferencji,
    f) moduł zapowiedzi słownych,
    g) system taryfikacyjny SORT,
    h) zasilanie awaryjne systemu (akumulatory bezobsługowe),
    i) DISA,
    j) Music on hold,
    k) połączenie z pozostałymi centralami Uniwersytetu Śląskiego z wykorzystaniem technologii VoIP i multicast oraz istniejącej infrastruktury to znaczy dotychczas pracujących bram VoIP w pozostałych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    l) jednorodny interfejs zarządzania zgodny z dotychczas stosowanym w innych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    m) wspólna baza danych dla central telefonicznych zainstalowanych w Uniwersytecie Śląskim,
    n)współpraca z posiadanymi aparatami telefonicznymi: DGT3490A, DGT 3490C i DGT 3490F.
    Inne wymagania :
    a)Dokładne miejsce wykonania prac związanych z zamówieniem zostanie wskazane przez Zamawiającego.
    b) Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno- eksploatacyjną ( w tym gwarancyjną) oraz powykonawczą dokumentację projektową. Dokumentację powyższą należy sporządzić na piśmie oraz w wersji elektronicznej ( *.pdf) na płycie CD.
    c) Gwarancja - 12 miesięczny serwis gwarancyjny realizowany na obiekcie Użytkownika w godzinach pracy obiektu od 7.30 do 15.30. Podjęcie działań serwisowych nastąpi do 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 794,00 PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
    4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j wykazać iż wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i skonfigurowaniu cyfrowej centrali telefonicznej, o wartości nie mniejszej niż 190 000 PLN brutto każda.
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    5.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
    7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
    8. opis techniczny i funkcjonalny oferowanej centrali uwzględniający wszystkie dane, zawarte w pkt. I .2 SIWZ.
    Dokumenty wymienione w pkt. 6-8, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach