Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 3592048, fax. 032 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia : rozbudowa systemu telekomunikacyjnego poprzez: - Zakup modułu wyniesionego do centrali telefonicznej zainstalowanej na Wydziale Nauk o Ziemi w Sosnowcu ul. Będzińska 60 dla Wydziału Neofilologii w Sosnowcu przy ul. Grota Roweckiego 5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i skonfigurowanie 1 cyfrowej centrali telefonicznej, fabrycznie nowej wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2008r., gatunku I-go, oraz pełna integracja z istniejącym systemem DGT na Uniwersytecie Śląskim.
- Dołączenie do sieci resortowej poprzez VoIP z wykorzystaniem funkcjonującego systemu teletransmisyjnego.
- Uruchomienie stanowiska nadzoru i Edycji Baz oraz systemu taryfikacyjnego SORT.
Zainstalowana centrala powinna charakteryzować się prostotą i funkcjonalną obsługą, małym poborem mocy, skromnymi wymaganiami klimatycznymi. Rezultatem wykonanych prac musi być doprowadzenie do pełnej funkcjonalności budowanych systemów i ich pełnej integracji z systemami istniejącymi
Stan istniejący
System telekomunikacyjny DGT w innych obiektach Uniwersytetu Śląskiego o pojemności do 5000 portów.
Wymagania techniczne:
- Moduł wyniesiony Centrali telefonicznej z możliwością rozbudowy w konfiguracji zapewniającej nie mniej niż:
a) 752 analogowych zakończeń abonenckich z sygnalizacją dekadową i DTMF,
b) 8 cyfrowych zakończeń systemowych 2B+D, styk Up0,
c) 3 zakończenia liniowe łącza cyfrowego PCM 30/32 z sygnalizacją DGT,
e) moduł telekonferencji,
f) moduł zapowiedzi słownych,
g) system taryfikacyjny SORT,
h) zasilanie awaryjne systemu (akumulatory bezobsługowe),
i) DISA,
j) Music on hold,
k) połączenie z pozostałymi centralami Uniwersytetu Śląskiego z wykorzystaniem technologii VoIP i multicast oraz istniejącej infrastruktury to znaczy dotychczas pracujących bram VoIP w pozostałych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
l) jednorodny interfejs zarządzania zgodny z dotychczas stosowanym w innych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
m) wspólna baza danych dla central telefonicznych zainstalowanych w Uniwersytecie Śląskim,
n)współpraca z posiadanymi aparatami telefonicznymi: DGT3490A, DGT 3490C i DGT 3490F.
Inne wymagania :
a)Dokładne miejsce wykonania prac związanych z zamówieniem zostanie wskazane przez Zamawiającego.
b) Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno- eksploatacyjną ( w tym gwarancyjną) oraz powykonawczą dokumentację projektową. Dokumentację powyższą należy sporządzić na piśmie oraz w wersji elektronicznej ( *.pdf) na płycie CD.
c) Gwarancja - 12 miesięczny serwis gwarancyjny realizowany na obiekcie Użytkownika w godzinach pracy obiektu od 7.30 do 15.30. Podjęcie działań serwisowych nastąpi do 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 794,00 PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j wykazać iż wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i skonfigurowaniu cyfrowej centrali telefonicznej, o wartości nie mniejszej niż 190 000 PLN brutto każda.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
5.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
8. opis techniczny i funkcjonalny oferowanej centrali uwzględniający wszystkie dane, zawarte w pkt. I .2 SIWZ.
Dokumenty wymienione w pkt. 6-8, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pod nazwą - Poprawa warunków w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - w zakresie modernizacji instalacji teleinformatycznej wraz z zakupem 3 central telefonicznych - obiekty przy ul. Mirowskiej 15, Mickiewicza 12, Bony 1/3
Dodano: 2016-06-07 - Rozbudowa i aktualizacja centrali telefonicznej Alcatel Lucent OmniPCH Enterprise
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu oraz dzierżawa cyfrowej centrali telefonicznej z wewnętrzną linią VOIP dla potrzeb Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego oraz dzierżawa cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Stanu Cywilnego.
Dodano: 2015-05-22 - Modernizacja centrali telefonicznej w siedzibie Straży Miejskiej w Częstochowie.
Dodano: 2015-03-26 - Zakup, dostawa, podłączenie i konfiguracja nowej centrali telefonicznej wraz z demontażem istniejącej centrali dla Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
Dodano: 2013-11-18 - Dostawa centrali telefonicznej dla Radia Katowice SA
Dodano: 2013-11-12 - Dostarczenie centrali telefonicznej oraz jej instalacja w lokalizacji przy ul. Krasińskiego 43 oraz doposażenie centrali w lokalizacji przy ul. Szpitalnej 13 z uruchomieniem symetrycznego Internetu 10 Mb/s w lokalizacji przy ul. Krasińskiego 13
Dodano: 2013-05-06 - Zakup centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gliwicach
Dodano: 2013-02-28 - Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznej nowej cyfrowej centrali abonenckiej z niezbędnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, oraz włączeniem do sieci telekomunikacyjnej w obiekcie szpitalnym przy ul. Plac Medyków 1 w Sosnowcu
Dodano: 2011-04-07 - Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznej nowej cyfrowej abonenckiej centrali telefonicznej ( centrali PABX) wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem, montażem oraz z włączeniem do sieci telekomunikacyjnej w obiekcie szpitalnym przy ul. Plac Medyków 1 w Sosnowcu
Dodano: 2010-08-05