Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Juliusza Słowckiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 508 565, , fax. 566 486 447
- Data zamieszczenia: 2020-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Juliusza Słowckiego 118 a
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 508 565, , fax. 566 486 447
REGON: 57212820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektów unijnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektów unijnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 3 fabrycznie nowych nieużywanych, nieuszkodzonych monitorów komputerowych w ramach projektu pn. „Aktywna Mama, aktywny Tata”; Część II zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. „Aktywna Mama, aktywny Tata”; Część III zamówienia – dostawa, instalacja i konfiguracja 1 fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. „Toruńskie Centrum Aktywności Społecznej”; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpowiednio wypełniony i podpisany druk Formularza Ofertowego (sporządzonego zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ); oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1 niniejszej SIWZ (załączniki nr 3, 4 do SIWZ); pełnomocnictwa do podpisania oferty w imieniu wykonawcy lub reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów składanych łącznie z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa infokiosków naściennych wewnętrznych.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa infokiosków naściennych wewnżtrznych
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa monitorów, drukarek, skanerów do dokumentów i komputerów
Dodano: 2020-01-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KPODR w Minikowie
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa monitorów i skanera dokumentów
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatu Brodnickiego
Dodano: 2017-07-26