Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i integracja pracowni terminalowych na potrzeby szkół podstawowych i gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko oraz sprzętu komputerowego dla Gminy Lubsko

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i integracja pracowni terminalowych na potrzeby szkół podstawowych i gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubsko oraz sprzętu komputerowego dla Gminy Lubsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie sprzętu elektronicznego wraz z oprogramowaniem i licencjami dostępowymi do oprogramowania do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubsku, Szkoły Podstawowej Nr 2 w Lubsku, szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubsku, Szkoły Podstawowej w Górzynie, Gimnazjum Nr 1 w Lubsku oraz sprzętu komputerowego dla Gminy Lubsko. 2) Szczegółowy wykaz i opis techniczny sprzętu zawiera specyfikacja sprzętu stanowiąca Część III SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, rozpakowania, montażu i uruchomienia elementów sieci komputerowej zgodnie z asortymentem i ilościami zawartymi w Części III SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszystkie narzędzia i elektronarzędzia niezbędne do zainstalowania sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia. 5) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z transportem i ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, do czasu dokonania ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych wraz z wymaganymi prawem atestami i certyfikatami, spełniający odpowiednie normy, zgodnie z jego przeznaczeniem. 7) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji i wymogów bhp dostarczonego sprzętu. Zakres szkolenia powinien obejmować min. 16 godzin dla każdej z osób. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia wszystkich niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania całości systemu tzw. materiałów instalacyjnych (montażowych). 9) Wykonawca opracuje instrukcje obsługi i eksploatacji: ogólne i stanowiskowe. 10) Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt i oprogramowanie ma być objęte minimum gwarancją 12 miesięczną, przy czym okresy gwarancji wymagane przez Zamawiającego są zawarte w Części III SIWZ. 11) Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeśli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 12) Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 13) Wykonawca zapewnia bezpłatny przegląd gwarancyjny, w celu sprawdzenia poprawności działania zamontowanego sprzętu co 12 miesięcy. 14) O ile w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia pojawią się nazwy własne wyrobów bądź urządzeń lub nazwy producentów wyrobów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nie odbiegających klasą i jakością od podanych jako przykład. 15) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia wymagać technicznych oferowanego sprzętu, musi załączyć do oferty dokładne opisy (wszystkie dane techniczne) lub karty katalogowe sprzętu wymienionego w formularzu cenowym i szczegółowej specyfikacji sprzęt, dokumenty muszą pochodzić od producenta, z obowiązkiem poświadczenia ich autentyczności przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, modelu, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. 16) Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania pomieszczeń po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis i inne istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach