Przetargi.pl
Dostawa inkubatora z akcesoriami - 1 sztuka, w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 433 27 30
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 14 433 27 30
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa inkubatora z akcesoriami - 1 sztuka, w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” dla UJ CM w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy inkubatora z akcesoriami - 1 sztuka, w związku z realizacją projektu pt. „Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem” (CDT-CARD) w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.1.1 Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy nr POIR.04.02.00-00-D023/20 zawartej pomiędzy Ośrodkiem Przetwarzania Informacji – Państwowym Instytutem Badawczym a Uniwersytetem Jagiellońskim – Collegium Medicum.1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik A do SWZ tj. Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane, stanowiące integralną część SWZ oraz zapisy pkt. 5) SWZ, które przedstawiają również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych, oraz przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (min. 2 godziny zegarowe) dla 2 pracowników Zamawiającego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie realizacji zamówienia.2.2 Dostawę sprzętu do : II Katedra Chorób Wewnętrznych im. Profesora Andrzeja Szczeklika UJ CM, Zakład Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej, ul. Skawińska 8, parter, pomieszczenie 059, 31-066 Kraków .2.3 Zakres zamówienia obejmuje również przeniesienie sprzętu tj. zapakowanie, transport, rozpakowanie, montaż, ponowne jego uruchomienie i kalibrację do Centrum Rozwoju Terapii Chorób Cywilizacyjnych i Związanych z Wiekiem, ul. Medyczna w Krakowie, w sąsiedztwie obecnego miejsca instalacji, do końca trwania projektu tj. 31.12.2023 uwzględniając możliwość przesunięcia terminu zakończenia projektu, jednak nie później niż do 4 lat od daty zawarcia umowy, 2.4 Wykonawca w obecności Zamawiającego sporządzi protokół/raport serwisowy z opisem stanu technicznego przedmiotu zamówienia, który będzie przeniesiony do nowej lokalizacji, 2.5 Wykonawca w obecności Zamawiającego sporządzi protokół/raport serwisowy z opisem stanu technicznego przedmiotu zamówienia przeniesionego do nowej lokalizacji. Stan techniczny przedmiotu zamówienia po przeniesieniu do nowej lokalizacji tj. Centrum Rozwoju Terapii Chorób pozostanie w stanie niezmienionym.2.6 Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z przeniesienia i ponownej kalibracji sprzętu. 2.7 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 roku.2.8 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy lub innych czynnościach objętych niniejszą umową z wyprzedzeniem minimum 2 (dwóch) dni roboczych (za dni robocze Strony rozumieją dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 2.9 Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. 2.10 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.2.11 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.2.12 Czas reakcji serwisu do 48 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu.2.13 Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.2.14 W przypadku gdy termin naprawy się wydłuży Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia w 14 dniu roboczym zastępczego urządzenia o parametrach nie gorszych niż zamawiany na koszt Wykonawcy. 2.15 W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, uruchomieniem sprzętu zastępczego ponosi Wykonawca.2.16 Jeżeli w wykonaniu obowiązków z gwarancji Wykonawca dostarczył nowe urządzenia lub dokonał istotnych napraw termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia przedmiotu zamówienia nowego lub naprawionego. Zapis ten dotyczy również odpowiednio części lub elementu urządzenia. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek wady przedmiotu zamówienia Zamawiający nie mógł z niego korzystać. 2.17 W przypadku trzeciej usterki tego samego elementu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tegoż elementu na nowy. W przypadku gdy sumaryczny czas napraw przedmiotu zamówienia przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu umowy na nowy na własny koszt.2.18 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych i konserwacji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. materiały zużywalne) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca.2.19 Dostarczenie wraz z dostawą następujących dokumentów: 2.19.1 instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej,2.19.2 kart gwarancyjnych zgodnych z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, 3. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał dokumenty wskazujące na podjęcie działań zmierzających do ochrony środowiska, np. dokumenty potwierdzające wypełnienie postanowień dyrektywy RoHS lub dyrektywy WEEE lub certyfikat ISO 14001 lub certyfikat TCO lub ACT Environmental Impact Factor label, przy czym Zamawiający pragnie podkreślić, że dopuszcza również rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4. . Pozostałe wymagania dotyczące przedmioty zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33152000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach