Przetargi.pl
Dostawa infrastruktury technicznej ( infrastruktura blade, serwery, półka do macierzy, oprogramowanie ) na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GE

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.kei.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa infrastruktury technicznej ( infrastruktura blade, serwery, półka do macierzy, oprogramowanie ) na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI GE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego infrastruktury technicznej na potrzeby realizacji projektu pn. ROZWÓJ MIEJSKIEGO SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ MIASTA OLSZTYN I MODERNIZACJA MIEJSKIEGO OŚRODKA DOKUMENTACJI G
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : na część I w wysokości: 1 000 PLN, na część II w wysokości: 3 000 PLN, na część III w wysokości: 2 500 PLN. W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - II
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe : 1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na jednorazowej dostawie sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości zrealizowanej dostawy równej co najmniej 150 000 PLN ( z VAT). Spełnienie w/w warunku wymagane jest od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: - posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. Spełnienie w/w warunku wymagane jest od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE - wg zał. nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. Dokument dotyczy tylko części II oraz III zamówienia . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. Dokument wspólny dla wszystkich części . 3) Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Dokument dotyczy części II i III zamówienia . 4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). Dokument dotyczy tylko części II i III zamówienia . 5) Aktualna na dzień składania ofert polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. W/w dokument wymagany jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część II lub III zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokument wspólny dla wszystkich części .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach