Przetargi.pl
Dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji „UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice”

Centrum Usług Wspólnych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-040 Katowice, Wita Stwosza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2051120, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach
    Wita Stwosza 7
    40-040 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2051120, , fax. -
    REGON: 271521223
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji „UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, teleinformatycznej, systemów rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu do pomieszczeń w ramach realizowanej inwestycji „UE/WPI Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową i rozbudową budynku przy ul. Granicznej 27 na potrzeby nowej siedziby CUW Katowice”. Zamówienie swoim zakresem obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i konfigurację urządzeń/systemów szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Postępowanie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa i uruchomienie systemu zunifikowanej komunikacji Część 2 – Dostawa 13 szt. przełączników (w tym 5 szt. z wsparciem dla PoE) współpracujących z parą przełączników agregujących w konfiguracji/klastrze, 2 szt. UPS 3000W, 2 szt. UTM/FIREWALL w konfiguracji HA oraz 4 szt. listew zasilających Część 3 – Dostawa, uruchomienie i montaż systemu rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32524000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego Wykonawcy z osobna. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego Wykonawcy z osobna. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Opis oferowanego urządzenia/systemu, wraz z informacjami na temat modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ – Załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: Opis oferowanych urządzeń/systemów wraz z informacjami na temat modelu, typu oraz parametrów technicznych, zgodne z wymaganiami SIWZ stanowi integralną część oferty, nie podlegającą zmianie w toku postępowania [tj. nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp]. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach