Przetargi.pl
"Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II „Cyfrowe Śląskie” działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych” .

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury
    43190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II „Cyfrowe Śląskie” działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych” .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II „Cyfrowe Śląskie” działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych” . Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I: „Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem”, który obejmuje swoim zakresem następujace elementy: 1.1. Dostawa zestawów komputerowych ( typ 1) składajacych sie z następujacych elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 40 . 1.2 Dostawa zestawów komputerowych ( typ 2) składajacych sie z następujących elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 15 . 1.3. Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje także wykonanie następującego zakresu: a) Instalacja dostarczonego sytemu oraz oprogramowania biurowego. b) Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych na dostarczonych komputerach. c) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie poprawności działania dostarczonego sprzętu. d) Szkolenie z obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń peryferyjnych. Dostarczony przez Wykonawce sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.Zadanie II: „Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem”. 1.4 Przedmiotem i zakresem zamówienia w Zadaniu II jest dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem składających się z : macierzy dyskowej NAS - 2 sztuki, dysków do rozbudowy macierzy dyskowej SAN HP - 13 sztuk, pamięć do rozbudowy serwerów - minimum 2x 64GB, upgrade oprogramowania do wirtualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania WMwar - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,przełączników sieciowych warstwy 2 i 3 - 2 sztuki. 1.5 Przedmiot zamówienia w Zadaniu II obejmuje także: 1. Aktualizację oprogramowania firmware serwerów HPE DL 380 G9 do najnowszej wersji, instalacja dodatkowej pamięci operacyjnej serwerów po minimum 64 GB RAM w każdym serwerze. 2. Instalację dodatkowych dysków w macierzy MSA2040 , aktualizacja oprogramowania macierzy do najnowszej wersji V3 z zachowaniem ciągłości pracy, zamiana wolumenów na wirtualne, konfiguracja dwóch wolumenów z dyskami SAS 900 GB w RAID 6 i dodatkowo 1 dysk jako global hot-spare. 3. Instalację i konfigurację oprogramowania do wirtualizacji. Upgrade oprogramowania Vmware z wersji Essentials do Essentials Plus, uruchomione funkcjonalności: wysoka dostępność - HA, migracja maszyn wirtualnych pomiędzy hostami, redundantny dostęp do odpowiednich VLAN-ów w sieci LAN poprzez konfigurację wirtualnych przełączników, testy migracji maszyn wirtualnych, konfiguracja autentykacji użytkowników VMware w oparciu o usługi katalogowe Active Directory, rekonfiguracja maszyn wirtualnych do nowych parametrów środowiska wirtualnego wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja usług backupu i replikacji maszyn wirtualnych w oparciu o oprogramowanie Veeam do najnowszej wersji wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja oprogramowania Veeam ONE do monitoringu nowego klastra.Prace te mogą być realizowane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do aktualizacji systemów. Uaktualnianie systemów nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego i musi być realizowane poza godzinami pracy Zamawiającego oraz pod nadzorem osób wskazanych przez Zamawiającego. 4. Instalację dwóch przełączników służących do budowy szkieletowej sieci LAN w szafie serwerowej; dostawa i instalacja odpowiednich patchcordów UTP; konfiguracja sieci LAN na dostarczonych przełącznikach do podłączenia środowiska wirtualnego (VLAN, RSTP, routing VLAN, połączenia trunkingowe). 5. Instalację i uruchomienie UPS wraz z konfiguracją oprogramowania do zarządzania UPS i zamykania klastra w przypadku dłuższego zaniku zasilania - maszyn wirtualnych typu Windows, Linux, hostów. 6. Przeprowadzenie testów symulujących awarię każdego z elementów infrastruktury i przeszkolenie administratorów w zakresie obsługi systemu. 7. Bezpłatne szkolenie administratorów wykonane w trakcie instalacji sprzętu i oprogramowania, na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego, musi być wykonane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i wiedzę techniczną. 8. Szkolenie administratorów: Minimalny zakres szkolenia: instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wirtualizacji VMware po aktualizacji, składowanie i odzyskiwanie (backup/restore) maszyn wirtualnych (Veeam Backup and Replication) z wykorzystaniem nowych, dostarczonych urządzeń NAS. zarządzanie macierzą dyskową SAN – instalacja, konfiguracja, konfiguracja środowiska, tworzenie nowych wolumenów dyskowych, przebudowa/rozszerzenie wolumenu dyskowego, obsługa sytuacji awaryjnych (w tym symulacja awarii i testowanie wraz z testowanie odtworzenia maszyn wirtualnych na inny wolumen) zarządzanie hostami VMware – instalacja, konfiguracja, wykorzystanie konsoli zdalnej ILO Zarządzanie pracą UPS na zainstalowanym oprogramowaniu do monitorowania pracy UPS, instalacja, konfiguracja, strojenie parametrów. Monitorowanie pracy środowiska wirtualnego (VeeamONE), diagnostyka systemu, interpretacja log-ów i raportów, optymalizacja, warunki eksploatacyjne urządzeń. Wymagana ilość szkoleń : min. 30 godzin, dla 2 osób, realizowane w siedzibie Zamawiającego przez instruktorów z odpowiednimi certyfikatami dla danych rozwiązań.Zamawiający dopuszcza szkolenia przeprowadzone w innym miejscu (np. specjalizowany ośrodek szkoleniowy) w odległości maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego ( Mikołów, ul.Żwirki i Wigury 4a) , przy czym wszelkie koszty dojazdu i pobytu pracowników Zamawiającego w miejscu szkolenia pokrywa Wykonawca. 9. Bezpłatna opieka po instalacyjna - realizowana przez zdalny dostęp, przez okres 12 miesięcy liczac od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przełączniki muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje następujące prace instalacyjne: 1. Konfiguracja macierzy backupu po instalacji upgrade’u. 2. Oprogramowanie do wirtualizacji po aktualizacji musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego. Powinny być uruchomione funkcjonalności: systemu zarządzania środowiskiem wirtualnym. 3. Konfiguracja po aktualizacji serwera backupu maszyn wirtualnych na nowym systemie. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie nowych maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików (nie dotyczy systemów Linux). Przeprowadzenie testów diagnostycznych potwierdzających jego prawidłową prace. 4. Konfiguracja serwera po aktualizacji do monitorowania środowiska wirtualnego – alarmy , diagnostyka , powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego, oprogramowanie musi współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu. 5. Wymagane jest uruchomienie po aktualizacji centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup zasobów środowiska wirtualnego, diagnostyka zasobów, aktualizacja). 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji. 7. Wszystkie urządzenia muszą być wyposażone w komplet akcesoriów umożliwiający instalację w istniejących urządzeniach Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego –Serwerownia oraz muszą zawierać komplet wyposażenia i niezbędnych urządzeń pozwalających na uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zadania II wykona instruktaż stanowiskowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie jego siedziby, opisujący funkcjonalności zainstalowanych systemów dla dwóch osób, po 4 godzin dla każdej osoby. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu II wg następujących zasad: a) dyski twarde do macierzy na następny dzień roboczy (Next Bussines Day) b) przełączniki wraz z modułami rozszerzającymi: wieczysta gwarancja producenta na przełączniki z wymianą sprzętu na sprawne urządzenie w następnym dniu roboczym c) zasilacz awaryjny z naprawą w miejscu użytkowania (on-site) z reakcją na następny dzień roboczy (Next Bussines Day), d) pozostałe elementy sprzętowe: usunięcie awarii do 14 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta składana na Zadanie I musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000 zł (słownie: siedemtysięcyzłotych). 1a.Każda oferta składana na Zadanie II musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwatysiącezłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 24.03.2017 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 24.03.2017 r. do godz.930. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz wskazywać na które zadanie jest ono składane. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach