Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2013-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa informatorów o tematyce gdyńskiej komunikacji miejskiej, informatorów o tematyce komunikacji trolejbusowej oraz teczek firmowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa opisanych niżej: informatorów o tematyce gdyńskiej komunikacji miejskiej, informatorów o tematyce komunikacji trolejbusowej oraz teczek firmowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: GRUPA 1 - Informatory poświęcone tematyce gdyńskiej komunikacji miejskiej, poz. 1 Informatory o tematyce gdyńskiej komunikacji miejskiej - w polskiej wersji językowej, szczegółowy opis: format: przed złożeniem 480 x 330 mm, po złożeniu 165 x 96 mm; papier G-print 115 g; kolorystyka 4/4 CMYK; ilość: 8 000 (słownie: osiem tysięcy) sztuk poz. 2 Informatory o tematyce gdyńskiej komunikacji miejskiej - w angielskiej wersji językowej, szczegółowy opis: format: przed złożeniem 480 x 330 mm, po złożeniu 165 x 96 mm; papier G-print 115 g; kolorystyka 4/4 CMYK; ilość: 4 000 (słownie: cztery tysiące) sztuk. Projekty graficzne informatorów zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w formie plików .pdf w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt Cromalin (ewentualnie Proof po uzgodnieniu z Zamawiającym). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Cromalin (Proof) będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. GRUPA 2 - Informatory poświęcone tematyce komunikacji trolejbusowej poz.1 Informatory o tematyce komunikacji trolejbusowej, szczegółowy opis: format: przed złożeniem 210 x 672 mm, po złożeniu 210 x 96 mm; papier G-print 115 g; kolorystyka 4/4 CMYK; Zamawiający przewiduje dostawę informatorów wskazanych w poz. 1 w 11 (słownie: jedenastu) nakładach, po 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk w każdym nakładzie, każdy z nakładów będzie obejmował informatory wskazane w poz. 1 z inną treścią; ilość: 22 000 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące) sztuk; poz.2 Informatory o tematyce komunikacji trolejbusowej, szczegółowy opis: format: przed złożeniem 210 x 576 mm, po złożeniu 210 x 96 mm; papier G-print 115 g; kolorystyka 4/4 CMYK; Zamawiający przewiduje dostawę informatorów wskazanych w poz. 2 w 2 (słownie: dwóch) nakładach, po 2 000 (słownie: dwa tysiące) sztuk w każdym nakładzie, każdy z nakładów będzie obejmował informatory wskazane w poz. 2 z inną treścią; ilość: 4 000 (słownie: cztery tysiące) sztuk; Projekty graficzne informatorów zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w formie plików .pdf w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt Cromalin (ewentualnie Proof po uzgodnieniu z Zamawiającym). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Cromalin (Proof) będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. GRUPA 3 - Teczki firmowe, szczegółowy opis: druk: pełen obustronny kolor CMYK (okładki i wnętrze; format po złożeniu: A4, szerokość - 200 mm, wysokość - 210 mm; papier karton powlekany 300 g; lakier dyspersyjny po całości na stronie zewnętrznej (1/0); grzbiet 5 mm; ilość: 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk Projekt graficzny teczki zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w formie plików .pdf w terminie 3 (słownie: trzech) dni od daty podpisania umowy przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. Wykonawca - w terminie 5 (słownie: pięciu) dni od daty podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji 3 (słownie: trzy) wykrojniki, z których Zamawiający - w terminie 5 (słownie: pięciu) dni od daty przedstawienia wykrojników do akceptacji - wybierze jeden do realizacji. Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu na swój koszt Cromalin (ewentualnie Proof po uzgodnieniu z Zamawiającym). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Cromalin (Proof) będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu złożonych teczek. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych
Dodano: 2016-04-13 - Jednorazowa dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, opraw do suplementów
Dodano: 2015-07-15 - sukcesywne dostawy plakatów, druków i naklejek oraz dostawa schematów na przystanki , informatorów, druków i rolek termicznych do drukarek termicznych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa druków dyplomów, świadectw ukończenia studiów podyplomowych, indeksów studiów doktoranckich, lokat, opraw do suplementu
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa druków szpitalnych i akcydensowych dla UCK
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa plakatów typu Citylight, schematów na przystanki i naklejek lico znaku drogowego D-15 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-06-10 - sukcesywne dostawy plakatów oraz dostawa plakatów, informatorów, schematów i naklejek do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-15 - Sukcesywne dostawy druków do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2014-04-17 - Sukcesywne dostawy karnetów biletowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2014-03-20