17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2019-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.ron.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa indywidualnych pakietów medycznych, zwanych dalej „IPMed” dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ –Wymagania taktyczno – techniczne dla zestawu Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed). Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Formularzu ofertowym - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganiami taktyczno – technicznymi dla zestawu Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1) Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wolnymi od wad i nie pochodzącymi z ekspozycji witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu w opakowaniach producenta uniemożliwiającym zmiany ilościowo – jakościowe przez osoby postronne 2) Z opakowań i etykiet musi jednoznacznie wynikać nazwa produktu, producent i data wytworzenia/przydatności. 3) Zamawiający nie dopuszcza opakowań zastępczych. 4) Przedmiot zamówienia będzie podlegał odbiorowi wojskowemu, zgodnie z wymaganiami AQAP 2131, wydanie C, wersja 1. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zawartość składanej przez Wykonawcę oferty – oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego (ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załączniki nr 3 do SIWZ. 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – według wzoru stanowiącego załączniki nr 4 do SIWZ. 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Część VII pkt 7 SIWZ, jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zestawy specjalistyczne zabiegowe (II)
Dodano: 2024-04-05 - Jałowe zestawy operacyjne do zabiegów zaćmy kompatybilne z aparatem Constelation
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SPSK-2
Dodano: 2020-05-26 - Dostawa indywidualnych pakietów medycznych IPMED w ilości 940 zestawów wraz z opakowaniami oraz ukomletowanie ipmedów będących na wyposażeniu jednostek wojskowych KPW Świnoujście - z podziałem na części.
Dodano: 2020-05-13 - Specjalistyczne zestawy zabiegowe
Dodano: 2020-02-26 - Jednorazowe zestawy do zabiegów witrektomii oraz do zabiegów zaćmy
Dodano: 2020-02-12 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Dodano: 2019-11-12 - DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z OPAKOWANIAMI
Dodano: 2019-09-05 - Jednorazowe zestawy do zabiegów witrektomii oraz do zabiegów zaćmy
Dodano: 2019-01-30 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Dodano: 2018-10-01