Przetargi.pl
Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych (IPMed) zgodnie z wymaganiami taktyczno- technicznymi – załącznik nr 6 i 6A do SIWZ oraz opisem zawartym w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że oferta musi zawierać zakres całego zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Asortyment w ramach zadania jest niepodzielny - zamawiający nie dopuszcza zatem możliwości składania oferty na część asortymentu w ramach zamówienia 4. W skład Indywidualnego Pakietu Medycznego wchodzi: 1) Opatrunek indywidualny – 1 szt. 2) Opatrunek hemostatyczny – 1 szt. 3) Opaska zaciskowa (staza taktyczna) – 1 szt. 4) Opatrunek na rany penetracjne klatki piersiowej – 1 szt. 5) Gaza wypełniająca - 1 szt. 6) Przylepiec bez opatrunku – 1 szt. 7) Rurka nosowo – gardłowa – 1 komplet; 8) Nożyczki ratownicze – 1 szt. 9) Rękawice ratownicze – 1 para; 10) Marker permanentny – 1 szt. 11) Opakowanie pakietu IPMed – 1 szt. 5. Przedmiot zamówienia będzie podlegał odbiorowi wojskowemu zgodnie z wymaganiami AQAP 2123 wydanie C wersja 1. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w opakowaniach producenta uniemożliwiających zmiany ilościowo jakościowe przez osoby postronne. Z opakowań i etykiet musi jednoznacznie wynikać nazwa produktu, producent i data wytworzenia/przydatności. Zamawiający nie dopuszcza opakowań zastępczych. 7. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – PROJEKT UMOWY. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania wymogów, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; • wypełniony formularz cenowy w części I oraz Części II – Załącznik nr 2 do SIWZ; • wypełnione oświadczenia Wykonawcy – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; • zaakceptowane WTT i Rysunki – Załączniki 6 i 6A do SIWZ; • oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach