Przetargi.pl
Dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed wraz z wyposażeniem

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/9.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed wraz z wyposażeniem. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwie części: Część nr 1: Dostawa torby (zasobnika) do Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed Część nr 2: Dostawa wyposażenia Indywidualnego Pakietu Medycznego IPMed  Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed) stanowi indywidualne wyposażenie medyczne żołnierza i pracownika resortu obrony narodowej, zgodnie z normą należności naliczeniowych,  Pakiet IPMed z wyposażeniem przeznaczony jest do udzielenia pierwszej pomocy, szczególnie w zakresie w pola walki, w ramach „samopomocy” lub „pomocy koleżeńskiej”,  Okres ważności środków materiałowych(część nr 2 zamówienia) w dniu składania ofert musi posiadać, co najmniej 80% wymaganego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia okresu ważności.  Okres gwarancji IPMed (część nr 1 zamówienia) min 24 miesiące. Gwarancja powinna obejmować m.in.: bezawaryjne i skuteczne działanie zamków błyskawicznych, odporność materiałów opakowania na odbarwienia, trwałość szwów, czytelność etykiety oraz odporność opakowania (kompletnego) na zabiegi konserwacyjne,  Dostarczony wyrób dla części nr 1 i części nr 2 powinien być oznakowany zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej – Dz. Urz. MON z 07.01.2014, poz. 11,  Produkty określone w Formularzu cenowym muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach jak również normy Unii Europejskiej, muszą być dopuszczone do obrotu na jej terenie oraz zgodne ze Szczegółowym Opisem przedmiotu Zamówienia,  Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 35 WOG Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku oferta. Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego (fax, e-mail) zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33314162-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) - dla części nr 1 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) – dla części nr 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 4, 4a);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną