6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
- Data zamieszczenia: 2019-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lędowo-Osiedle 1N
76-271 Ustka, woj. pomorskie
tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
REGON: 22051541000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA INDYWIDUALNEGO PAKIETU MEDYCZNEGO (IPMed). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - podstawa - 219 sztuk indywidualnego pakietu medycznego do 6 WOG wraz z wyposażeniem. Zgodnie z Wymaganiami WT-T dla zestawu IPMed z lipca 2019 r. - opcja - 197 sztuk indywidualnego pakietu medycznego do 6 WOG wraz z wyposażeniem. Zgodnie z Wymaganiami WT-T dla zestawu IPMed z lipca 2019 r. Pakiet IPMed jest zestawem składającym się z wyrobów medycznych oraz opakowania. Pakiet IPMed z wyposażeniem przeznaczony jest do udzielenia pierwszej pomocy, szczególnie w zakresie urazów pola walki, w ramach „samopomocy” lub „pomocy koleżeńskiej”. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PRAWA OPCJI zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe. Realizacja Zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk Oferta wraz z formularzem cenowym -załącznik nr 1 do oferty 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do oferty - (o ile dotyczy) 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy)4)Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy) 5)Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DZP/5/24 DOSTAWA SPRZĘTU DO BIOPSJI I DRENAŻY PRZEZSKÓRNYCH ORAZ ZESTAWU DO IMPLANTACJI STYMULATORA
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)- II
Dodano: 2024-02-11 - Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych oraz wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
Dodano: 2023-12-27 - ZAKUP SYSTEMÓW HOLTEROWSKICH POMIARU CIŚNIENIA Z AKCESORIAMI DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa akcesoriów do mikrokeratomu wraz z dzierżawą mikrokeratomu do przeszczepów warstwowych – 1 szt. dla UCK
Dodano: 2023-10-26 - Dostawa akcesoriów do wstrzykiwacza wraz z dzierżawą wstrzykiwacza kontrastu do badań metodą tomografii komputerowej dla UCK
Dodano: 2023-09-21 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2023-08-17 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
Dodano: 2023-04-11 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) – postępowanie uzupełniające
Dodano: 2023-02-17 - Sukcesywne dostawy jednorazowych wyrobów medycznych
Dodano: 2022-10-17