Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5021001 , fax. 022 5022136
- Data zamieszczenia: 2009-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus - Centrum Leczenia Obrażeń
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5021001, fax. 022 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dzpub@szpital-clo.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów uroginekologicznych do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu oraz akcesoria do wykonywania badań urodynamicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa implantów uroginekologicznych do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu oraz akcesoria do wykonywania badań urodynamicznych - 6 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: pakiet 1 - 1.300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100) pakiet 2 - Zamawiający nie wymaga wadium pakiet 3 - Zamawiający nie wymaga wadium pakiet 4 - 4.200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100) pakiet 5 - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) pakiet 6 - Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy, stwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-25 - Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu.
Dodano: 2016-06-02 - Zestawy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu i wypadania narządu rodnego u kobiet, siatki przepuklinowe, staplery.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-07 - Zakup wraz z dostawą Siatek chirurgicznych Znak sprawy nadany przez Zamawiającego 21/ZP/2015
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu i szczoteczek cytologicznych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2015-06-03 - Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nieotrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Dodano: 2015-06-02 - dostawa jednorazowych systemów do leczenia nietrzymania moczu, opatrunków specjalistycznych oraz drobnego sprzętu laparoskopowego
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o. o.
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu na okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-05-16