Przetargi.pl
DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH. Znak sprawy: SZP/380/22/2011

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH. Znak sprawy: SZP/380/22/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH Przedmiot zamówienia został ujęty w jednym pakiecie. Asortyment został dokładnie opisany w Załączniku Nr 2 , tj. w formularzu asortymentowo - cenowym: PAKIET I Śruby, implanty, kaniule (Załącznik Nr 2) Termin i realizacja zamówienia: 1. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy, na podstawie zapotrzebowań przesyłanych faksem w terminie do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy w każdym asortymencie z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji finansowo-prawnych. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą transportem Wykonawcy lub przy pomocy firmy transportowej na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do magazynu tj. do Apteki Zakładowej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 5. Zamówienia będzie składał Kierownik magazynu, tj. Kierownik Apteki Zakładowej lub inna upoważniona osoba. 6. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby w miarę posiadanych możliwości każda dostawa asortymentu zawierająca fakturę za dostawę przedmiotu zamówienia była w postaci elektronicznej w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO lub przesłana na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl. Termin płatności: Należność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu, tj. do Apteki Zakładowej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych na poszczególne pozycje asortymentowe. W pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Ilość pozycji 8. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Wadium w kwocie: Pakiet I 1200,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 22.06.2011r. do godz. 12.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okre niezmienności cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach