Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Nowe Ogrody 1-6
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
REGON: 22196438500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych, chirurgicznych oraz wyrobów medycznych stosowanych do opieki nad pacjentem (CPV: 33.18.31.00-7, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8) na potrzeby Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. w Gdańsku, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ (Pakiety 1-23). 2. Przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1 dotyczy komisu z użyczeniem, w pakiecie nr 2 komisu bez użyczenia (z wyłączeniem poz. 12 i 13- jednorazowy zakup), pozostałe pakiety dotyczą sprzedaży. 3. Pełny asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki graniczne zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wypełniając pozycje w kolumnie „opisać tak/nie” potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ – dotyczy pakietów nr 5 -23 (z wyłączeniem pakietu nr 17). . Wykonawca zobowiązany jest przy pierwszej dostawie do dostarczenia wykazu sprzętu medycznego/instrumentarium użyczonego na czas trwania umowy zgodnie załącznikiem nr 1-A do projektu umowy nr 5-A – jeżeli dotyczy. 5. Określona ilość w załączniku nr 1 do SIWZ stanowi wielkość szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przesłanek określonych załączniku nr 1 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Maksymalny termin dostawy zamówienia częściowego- 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia częściowego przesłanego faxem, pisemnie lub e-mailem. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 9. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową, numer katalogowy i nazwę producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków w postępowaniu według wzoru w Załączniku nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć:1)oświadczenie wymienione w § IX ust. 1 SIWZ, 2)zobowiązanie podmiotu o którym mowa w § VII ust. 4 pkt. 1)-jeżeli dotyczy, 3)Pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
Dodano: 2024-03-11 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW DO REKONSTRUKCJI KOLANA I UBYTKÓW CHRZĄSTKI
Dodano: 2024-02-01 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego oraz zestawu do osteotomii kolana - 118/TP/2023
Dodano: 2023-12-13 - Zakup i sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych.
Dodano: 2023-05-17 - Sukcesywna dostawa implantów i akcesoriów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2023-05-15 - Sukcesywna dostawa implantów i akcesoriów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2023-05-15 - Sukcesywna dostawa implantów i akcesoriów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2023-04-12 - Sukcesywna dostawa implantów i akcesoriów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
Dodano: 2023-03-21 - Materiały zespalające. Znak sprawy ZP-PN/27/20
Dodano: 2020-09-29 - Dostawa endoprotez
Dodano: 2020-06-18