Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji 102
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 325 41 25 , fax. 032 325 41 26
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 1 im. prof. J. Gasińskiego
ul. Edukacji 102 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 325 41 25, fax. 032 325 41 26
REGON: 00080332500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltychy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa implantów ortopedycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa implantów ortopedycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 700.00PLN PAKIET 1 - 1400,00 PLN PAKIET 2 - 1800,00 PLN PAKIET 3 - 1300,00 PLN PAKIET 4 - 250,00 PLN PAKIET 5 - 750,00 PLN PAKIET 6 - 100,00 PLN PAKIET 7 - 700,00 PLN PAKIET 8 - 150,00 PLN PAKIET 9 - 300,00 PLN PAKIET 10 - 500,00 PLN PAKIET 11 - 1 000,00 PLN PAKIET 12 - 250,00 PLN PAKIET 13 - 450,00 PLN PAKIET 14 - 550,00 PLN PAKIET 15 - 600,00 PLN PAKIET 16 - 600,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp. 2. wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) tj. wykonał co najmniej 1 dostawę o łącznej wartości brutto złożonej oferty. 3. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie Wykonawcy - zał. nr 4 do SIWZ i b)oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; wykaz powinien zawierać dane zawarte w zał. nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu (rodz. VII pkt 1, 2, 3) dokonana zostanie zgodnie z formuła (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltychy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę implantów (4)
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 16/PN/16 NA DOSTAWY ENDOPROTEZ, IMPLANTÓW ZESPALAJĄCYCH ORAZ CEMENTU KOSTNEGO
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa endoprotez oraz pozostałego asortymentu ortopedycznego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych , materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 7 zadań (pakietów).
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa implantów (3) - implanty do regeneracji ubytków powierzchni chrząstki stawowej
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentariów w rozbiciu na pakiety
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa implantów (2)
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony nr 18/PN/16 na dostawę endoprotez stawu biodrowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-05-23 - DOSTAWA IMPLANTÓW
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2016-05-11