Przetargi.pl
DOSTAWA IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://janbozy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest; zadanie nr 1 – dostawa kaniul do portów artroskopowych oraz kotwic, zadanie nr 2 – dostawa implantów do wypełnienia i naprawy ubytków chrząstki, zadanie nr 3 – dostawa wszczepów przynasadowych stawu biodrowego. 3.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych zadań oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1.2. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy. 4.1.2. Realizacja zamówień cząstkowych nie później niż: w ciągu 5 dni, od otrzymania zamówienia – dot. zad. nr 1,2. 4.1.3. Termin na utworzenie depozytu, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy – dot. zadania nr 3. 4.1.4. Termin na uzupełnienie depozytu maksymalnie 5 dni od daty przesłania protokołu zużycia – dot. zadania nr 3. 4.1.5. Termin na udostępnienia zestawu narzędzi do zabiegu, w ciągu 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego – dot. zad. nr 3. 4.1.6. Oferowany termin dostaw sukcesywnych, uzupełnienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz ppkt. 11.2 i ppkt. 17.2.b) niniejszej SIWZ. 4.2. Miejsce dostawy: implanty, z przeznaczeniem na Blok Operacyjny, zlokalizowany przy ul. Herberta 21, dla potrzeb Oddziału Urazowo-Ortopedycznego, z udostępnieniem narzędzi do zabiegu, a także przeszkolenie personelu w zakresie technik operacyjnych. 4.3. Warunki realizacji zamówienia: 4.3.1. Przedmiot zamówienia, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, ponosząc ryzyko oraz koszt transportu i rozładunku, w terminie określonym w pkt. 4 SIWZ. 4.3.2. Wykonawca winien zagwarantować bezpłatny transport i rozładunek przedmiotu zamówienia z oznaczeniem fabrycznym i innym, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta asortymentu, transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami, odpowiednio przystosowanymi do przewozu dla wyrobu medycznego. 4.3.3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczane będą informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, numer umowy. Dodatkowo na fakturze lub dokumencie WZ powinny znajdować się informacje o numerze serii i terminie ważności w odniesieniu do produktów, które posiadają numer serii i datę ważności. 4.3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 4.3.5. Podana w załączniku ilość asortymentu ma charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości zapotrzebowanego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 4.3.6. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 4.3.7. Warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 4.6. Warunki kontraktowe: 4.6.1. Forma i termin płatności: przelew 60 dni, dla dostaw 4.6.2. Zamawiający nie dopuszcza się formy przedpłat. 4.7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: 7.2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. 8.2.Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji lub określać indywidualne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: dokumenty wskazane w pkt 6 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie, pozostałe dokumenty wskazane w rozdziale. IV SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w ust. 1. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. 8.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach