Przetargi.pl
Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku.Numer sprawy: 014/2011-DZP/PNO.

108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6219803 , fax. 087 6219807
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Kościuszki 30 30
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6219803, fax. 087 6219807
    REGON: 79050667300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych na potrzeby Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku.Numer sprawy: 014/2011-DZP/PNO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 11. 2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań 11 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią w asortymencie oraz zamawianych ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych stanowiących Załączniki Nr 2A - 2K Zamówienie obejmuje 11 Pakietów. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załącznikach Nr 2A - 2K Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Pakiet Nr 1 - Implanty i materiały ortopedyczne Pakiet Nr 2 - Płytki specjalistyczne Pakiet Nr 3 - Biomateriały Pakiet Nr 4 - Instrumentaria Pakiet Nr 5 - Grawitacyjny system separacji płytek krwi (zestaw pojedynczy, zestaw podwójny) Pakiet Nr 6 - System koncentracji komórek macierzystych ze szpiku kostnego Pakiet Nr 7 - Klej tkankowy Pakiet Nr 8 - Resorbowalna membrana kolagenowa do rekonstrukcji chrząstki stawowej Pakiet Nr 9 - Zestaw umożliwiający przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cementem w przypadkach Pakiet Nr 10 - Gąbka kolagenowa z antybiotykiem Pakiet Nr 11 - System do szycia łąkotki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 11 w wysokości: L.P. ZADANIE KWOTA WADIUM SŁOWNIE 1 Pakiet Nr 1 2 500,00 Dwa tysiące pięćset złotych 00/100 2 Pakiet Nr 2 4 190,00 Cztery tysiące sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100 3 Pakiet Nr 3 292,00 Dwieście dziewięćdziesiąt dwa złotych 00/100 4 Pakiet Nr 4 479,00 Czterysta siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100 5 Pakiet Nr 5 102,00 Sto dwa złotych 00/100 6 Pakiet Nr 6 120,00 Sto dwadzieścia złotych 00/100 7 Pakiet Nr 7 156,00 Sto pięćdziesiąt sześć złotych 00/100 8 Pakiet Nr 8 492,00 Czterysta dziewięćdziesiąt dwa złotych 00/100 9 Pakiet Nr 9 52,00 Pięćdziesiąt dwa złotych 00/100 10 Pakiet Nr 10 37,00 Trzydzieści siedem złotych 00/100 11 Pakiet Nr 11 130,00 Sto trzydzieści złotych 00/100 wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 550,00, słownie: osiem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn nr 61 1130 1189 0025 0021 1720 0002 z adnotacją Dostawa implantów i wyrobów medycznych ortopedycznych 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 1.3 w gwarancjach bankowych, 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2011-07-05 do godziny 11:30, sposób przekazania: Dowody wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki nabycia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach