Przetargi.pl
Dostawa implantów i protez ortopedycznych wraz z instrumentarium do oddziału ortopedycznego SP ZOZ w Garwolinie w podziale na zadania

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08 , fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubelska 50
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, fax. 25 6844700 w.619; 684 37 08
    REGON: 71235395400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa implantów i protez ortopedycznych wraz z instrumentarium do oddziału ortopedycznego SP ZOZ w Garwolinie w podziale na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa implantów i protez ortopedycznych wraz z instrumentarium dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, dokument, itp. – oznacza to, że dotyczy wszystkich części. 3. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów): Zadanie nr 1 – Implanty do aloplastyki cementowanej i bipolarnej stawu biodrowego; Zadanie nr 2 – Implanty do leczenia schorzeń kręgosłupa; Zadanie nr 3 – Implanty do artroskopii; Zadanie nr 4 – Proteza stawu ramiennego; Zadanie nr 5 – Implanty do osteotomii; Zadanie nr 6 – Stabilizator zewnętrzny do kości ramienia, przedramienia i nadgarstka; Zadanie nr 7 – Stabilizator zewnętrzny do kości długich i miednicy; Zadanie nr 8 – Implant do operacji zatoki stępu; Zadanie nr 9 – Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego z protezą chrząstki; Zadanie nr 10 – Endoproteza stawu biodrowego; Zadanie nr 11 – Spacery i akcesoria rewizyjne; Zadanie nr 12 – Implanty do leczenia złamań bliższego końca kości udowej; Zadanie nr 13 – Implanty do leczenia ubytków chrząstki stawowej; Zadanie nr 14 – Implanty do aloplastyki cementowanej i bipolarnej stawu biodrowego; Zadanie nr 15 – Implanty do artroplastyki powierzchniowej stawów; Zadanie nr 16 – Implanty do leczenia choroby zwyrodnieniowej i urazów dużych stawów; Zadanie nr 17 – Implanty do osteotomii kości piszczelowej; Zadanie nr 18 – Zestaw do wertebroplastyki; Zadanie nr 19 – Biomateriały; Zadanie nr 20 – Zestaw do traumatologii. 4. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ dla danego zadania zostaną odrzucone. 5. Zamawiający nie zastrzega liczby zadań (pakietów) na jaką może Wykonawca złożyć ofertę. 6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a)Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 1a do SIWZ), b)wzór Umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 9. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim. 10. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. Uwaga: W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo – cenowego). 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, ze wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Oferowany asortyment musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności od daty dostawy. 13. Miejsce realizacji zamówienia: SP ZOZ Garwolin, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin 14. Zamówienie obejmuje także obowiązek Wykonawcy do: a)zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówienia i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. – dostawa instrumentarium do Szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy (o ile dotyczy asortymentu wymagającego instrumentarium), b)uzupełnienia zużytych elementów instrumentarium od min. 24 godzin do max.48 godzin (parametr oceniany) od złożenia zamówienia – przesłania drogą elektroniczną (fax, e-mail), c)przeszkolenia nieodpłatnie personelu Zamawiającego (lekarze/pielęgniarki) w zakresie technik operacyjnych dotyczących oferowanych systemów. 15. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu zestawów protez i implantów po 1sztuce/komplecie z każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo – cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie min. 36 godzin max. 60 godzin (parametr oceniany) od chwili powiadomienia – przesłania drogą elektroniczną (fax, e-mail) stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić. 16. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od daty podpisania umowy oraz do utrzymywania go przez cały czas trwania umowy. 17. Oferowany asortyment winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach publicznej służby zdrowia. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy. 20. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie. 21. Termin płatności 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w wysokości 19 590,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt złotych) Zadanie nr 1 4 000,00 cztery tysiące złotych Zadanie nr 2 500,00 pięćset złotych Zadanie nr 3 2 000,00 dwa tysiące złotych Zadanie nr 4 150,00 sto pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 5 30,00 trzydzieści złotych Zadanie nr 6 100,00 sto złotych Zadanie nr 7 1 900,00 jeden tysiąc dziewięćset złotych Zadanie nr 8 50,00 pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 9 300,00 trzysta złotych Zadanie nr 10 450,00 czterysta pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 11 120,00 sto dwadzieścia złotych Zadanie nr 12 200,00 dwieście złotych Zadanie nr 13 180,00 sto osiemdziesiąt złotych Zadanie nr 14 2 000,00 dwa tysiące złotych Zadanie nr 15 1 300,00 jeden tysiąc trzysta złotych Zadanie nr 16 3 200,00 trzy tysiące dwieście złotych Zadanie nr 17 650,00 sześćset pięćdziesiąt złotych Zadanie nr 18 160,00 sto sześćdziesiąt złotych Zadanie nr 19 500,00 pięćset złotych Zadanie nr 20 1 800,00 jeden tysiąc osiemset złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 25.04.2017r. do godz. 10:00. Dowód wniesienia wadium (oryginał), musi być dołączony do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy niniejsze wadium. 1.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: KONTO BANKOWE: Bank PEKAO S.A. I Oddział Garwolin NUMER: 11 1240 2728 1111 0000 3979 5720 Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację – OZP/01/2017, zadanie nr … 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uzna prawidłowy termin jego wniesienia jako datę uznania na rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego), a nie datę dokonania polecenia przelewu. 5.Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 6.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach